Sunday, January 11, 2009

SELAMAT HARI JADI CT & abg sulungku




di kesempatan ini aku ingin mengucapkan selamat hari jadi untuk datuk siti nurhaliza dan juga abang sulungku iaitu MUHD.ERAH BIN MAPPLATI

yang mana kedua2 mereka lahir pada 11 januari 1979..mungkin masa je kot yg berbeza...



selamat menyambut ulang tahun kelahiran ke 30....semoga panjang umur dan di murahkan rezeki...untuk datuk ct semoga dalam umur 30-an dapat menimang cahaya mata...abaikan saja gosip2 liar itu...ianya tidak membawa sebarang kebaikan kepada datuk ct...apa yang penting teruskan berjuang dalam industri hiburan...jangan kerana gosip bercerai, ada niat pulak nak berhenti nyanyi..itu satu tindakan yang bodoh...datuk ct kan seorang yg tegar dgn gosip murahan sebegini....

kepada abang aku....semoga cepat dapat jodoh he3 amin....


p/s: alah aku tak de lak gambar abg aku dalam laptop,so xdpt nak tgk gambar dia kat korg...hu3

salam sayang
dari alif ba ta duniaku

2 pengkritk ceritera duniaku:

Daoz said...

gmbr ct snang je kan google trus dpt.gmbr abg sdr xde plak walau da search gna google,yahoo etc.nway,hp bday 2 ur big bro~

MASITA MD SHAH said...

gambar abg xde..gAMbar ct ad plk..taula ct pompuan..hehe

Popular Posts

Popular Posts since May 2010