Monday, February 23, 2009

aku & aku berbeza


aku & aku berbeza
hanya aku yang mengerti siapa aku
mungkin ramai yang tidak mengerti
siapa aku & aku sebenarnya...
walaupun jasadnya sama
namun ada dunia yang berbeza antara kami
biarlah hanya aku yang mengerti siapa aku.
kerana aku ada sebab untuk merahsiakannya
terkadang hidup ini
perlu berahsia pada khalayak
siapa kita sebenarnya~



6 pengkritk ceritera duniaku:

Mr Final said...

sekadar bertanya... adakah bait2 kata itu bertema 'Plastik'?

maaf, tidak bijak mencerap makna bait2 itu...

AHMADSUFI6177 said...

masih mencari identiti diri sendiri ke bro?

jumapx said...

to mr.final...
bukan bertema plastik semata2..tapi bersalut plastik kadang kala...hu3

to sufi...
bukan masih mencari...sudah ketemui...tetapi kadang2 kita tidak perlu memberitahu pada org yg siapa diri kita...pada sesetengah perkara...

patungcendana said...

konflik identity u ni...hehehe

jumapx said...

to patung cendana...
bukan konflik la...tau la patung tak de perasaan dan identiti kan...he3

Mr Final said...

bersalut plastik?? hurm.. interesting

kadang2 org yang rapat dgn kite tahu kite bersalut plastik tetapi dibiarkan saja kite dlm plastik sbb die rasekan kite pasti xkan pudar bie terbungkus dlm plastik.


hahah mende laa aku repek nih

Popular Posts

Popular Posts since May 2010