Wednesday, February 25, 2009

bersejarahnya weekend aku...


Assalamualaikum...& salam sejahtera
semoga hari ini lebih baik daripada semalam...

pada weekend yang lepas, aku telah pun pergi melawat melaka bandaraya bersejarah. semuanya tidak dalam perancangan. di sebabkan club intellegensia mengadakan lawatan kesana sebab nak bawa budak2 cina jalan2 kat melaka. dengan tidak sengajanya aizat( presiden club intel @ classmet) mengajak aku untuk pergi. katanya ada tempat kosong lagi. aku apa lagi, mengambil kesempatan yang ada la dengan mengajak roomet aq (daoz) & azim (housemet @ bilik sbelah he3). seronok gak melawat melaka sebab ini adalah 1st time aku pergi betul2 jalan2 kat melaka...pergi melaka tue pernah la...tapi xde la round2 melaka kan...hu3 banyak yang aku dapat...melalui pemerhatian aku..melaka perlukan pembangunan yang terancang jika benar mereka ingin menjadi bandaraya maju 2010. agar dapat menarik lebih ramai pelancong datang. so di bawah nie sedikit gambar2 aku kat melaka selama 2 hari 1 malam.








trip aku hanya kami bertiga, sebab aku tak join pun budak2 intel tue jalan2...he3 seronok walaupun hanya kami bertiga...rasa tak puas lagi nak jalan2...byk tempat tak pergi lagi...lagi2 tempat shopping hu3

apa2 pun thankz to azim & family yang sudi bagi penginapan ala2 1st class he3 seronok mengenali parents azim...kalau la patung cendana ada..mesti lagi meriah ditambah dgn bdk2 M40...he3

ok la...tue je aq mampu utk cerita...he3

till d end....


alif ba ta: azim ko mesti plan lagi 1 trip ke melaka...utk sume bdk2 M40...he3

2 pengkritk ceritera duniaku:

Ruzzaida said...

juma.. akak pn g melaka weekend ari tu tp g jalan2 tempat lain..
seronok kan g melaka..
hehe =)

jumapx said...

owh ya ke...
ehmm...rugi xbg tau kan...
klu tak leh jumpa kat melaka tue he3

a'ah...seronok g melaka...he3

Popular Posts

Popular Posts since May 2010