Friday, February 20, 2009

DIA membuat aku tersenyum




hari ini.

dia membuat aku tersenyum.
di saat aku memerlukan.
di saat aku dambakan.
di saat aku kecelaruan.
di saat aku inginkan semangat.
untuk menempuh.
cabaran dunia yang tanpa henti.
terima kasih pada DIA yang mengerti...




10 pengkritk ceritera duniaku:

patungcendana said...

dia?...mmmm

DuNia seOraNg pEriNdu said...

smiLe aLwaYs...
peAce...

AHMADSUFI6177 said...

salam bro? wassup... nak mintak tolong pls... naper earning nuffnang saya x naik2? kena ada 1000 visitor baru naik ker???

Mr Final said...

pssttt psstt... dear patungcendana..

.. who is dia eh???

syyyyy... jgn smpi alifbata dgr...

jumapx said...

to patungcendana...
dia bukan seorang patung...
dia adalah manusia...

to dunia seorang perindu...
senyumlah walau dunia tak seindah yang diimpikan...
smile always...

to ahmad...
dia mmg lambat la...
klu kt ramai visitor br la dia cpat naik..hu3

to mr.final...
eh...alif ba ta terdengar lak...he3

amer @ ijjad said...

ahaksss..
ramai nak tau sape Dia tu maeennn..
alaaaaa...
gtaulaaa..
gtaulaaaa......

patungcendana said...

to mr final...(bisik)...cakap kat jumain, kalau tak beritahu, jgn buat posting propa dlm blog...hehehe

to jumain...memang sentap statement jamee...kat mana agaknya dia belajar...huhuu...u tolong bidas boleh...haha

wahyudimy said...

Salam.thanx for visiting my blog.cheers boss!

jumapx said...

to patung cendana...
(terdengar bisikan)
mdm belum masanya untuk alif ba ta memberitahu pada dunia...
apa yang pasti mdm pernah jumpa dgn DIA...he3

to wahyudimy....
thankz gak coz sudi memebuat balasan lawatan ke blog ini...he3

jumapx said...

to ijad...
alah biarlah rahsia...he3

Popular Posts

Popular Posts since May 2010