Sunday, March 22, 2009

akhirnya....



lama aku menanti
sabar
untuk kata itu kau ucapkan...

aku tahu
bukan mudah bagimu
untuk melafazkan
bukan mudah bagimu
menerima yang lain
kerana hatimu pernah terluka

dan
malam ini
walau tanpa rembulan
hanya bintang yang mau bersinar
akhirnya
kata keramat itu kau pahatkan
di sudut hatiku yang kosong

dan
malam ini kau membuat aku tersenyum lagi
terasa bulan menyinar menerangi gelap malam
menyuluh hatiku yang kelam
kau membuat aku terus terlena
mahu terus di buai indahnya mimpi
bersamamu...




alif ba ta: semuanya sudah terjawab...

9 pengkritk ceritera duniaku:

Raja Azrul said...

bila nak komen pasal AF? tak sabar nak baca ulasan wartawan ni...

Nabel said...

jom gune widget radiobox ni,..
kecik tapi ade macam2,..
music video pun ade!..

www.radioboxfan.blogspot.com

Firdaus Benz said...

eh, mane psl gosip terbaru ko ni jumain, gmbr tu ko x upload kt sini ke??/

angahpikah said...

tahniah3... kunci hati akhirnye berfungsi.. hehehe

gosip terbaru pun harus ada ulasan beserta gambarnya..baru hotzzz..

AHMADSUFI6177 said...

apa yg terjawab bro?? hehe.. aku xpaham kata2 halusmu itu.. haha

jumapx said...

to abg raja...
hu3 AF7 kali nie xde mood nak update...xtau nape...xde apa yg menarik perhatian pun...

to nabel...
ehmmm...tgk la klu rajin..sy letak la k...

to firdaus...
amboi...suka ati jek...aq kn jaga perasaan org...xleh main letak2 jek...nnt dia mara..aq gak yg susah...hu3 kan lbh baik senyap2 jek..

jumapx said...

to syafiqa...
ada la sikit berfungsi...he3 ish mn leh paparkan di sini...itu gambar eksklusif dr mama razi n papa razi....hu3 klu nak letak kat blog sendiri mcm kak nad...hahahaha

to ahmad sufi...
ala...cubalah fahami sendiri...he3

Sengal Ubi said...

i'ols sentap u'ols. u'ols langkah bendul i'ols.

jumapx said...

to sengal ubi...
nak bt mcm mn...jodoh i olz...awl dpd u olz...he3

xde la gurau jek....

lalalala~

Popular Posts

Popular Posts since May 2010