Monday, March 2, 2009

berakhirnya februari~



Assalamualaikum & salam sejahtera...
semoga kebahagiaan sentiasa bersama kita di samping orang yang tercinta...

2 mac 2009
menandakan sudah 2 hari februari meninggalkan kita...
dan pastinya setiap kita akan ada peristiwa2 yang meninggalkan memori di sudut hati kita masing2...

seperti biasa...
bulan februari sentiasa di kaitkan dengan bulan cinta...
bulan kekasih bagi mereka yang berkasih...
bagi yang tidak....(sabor je la...) hu3...

bulan februari bagi aku...
banyak mengajar aku erti...
hidup dan erti untuk mencintai...

dalam bulan februari ini...
ada banyak peristiwa yang aku tidak sangka dan duga...
segala impian aku akhirnya tercapai jua...
syukur pada ALLAH YANG MAHA KUASA....
yang mengerti apa yang tersirat dalam hati...

apa yang paling menggembirakan aku ialah...
apabila bulan februari lepas...
aku berjaya mengangkat nama kelab kebudayaan untuk memenangi DEBAT NC...
dan kejayaan menjadi pendebat terbaik final (wlpun laha....)
namun apa yang paling penting....
aku belajar banyak perkara....
dan secara jujurnya...
ada peningkatan dalam diri aku sedikit demi sedikit...
selepas debat NC nie...
lantak la klu org kata tiada perubahan...
namun aku melihat dan menilai diri sendri...
kerana diri kita lebih mengerti siapa kita...
aku harapkan...
peningkatan ini akan terus berkembang...

selain itu,
aku sangat bersyukur...
kerana keluarga orator yang aku sayangi...
semakin berkembang...
yang mana...
junior2 yang semakin ramai...
dan apa yang paling menggembirakan aku ialah...
legasi PERKASA kini menguasai ORATOR...
jika dulu bdk2 EES & CHEST yg ramai...
kini PERKASA juga mempunyai bilangan yang agak ramai....
at least,
tahun depan akan aku pastikan...
PERKASA menjuarai DEBAT NC...he3

dan...
bulan februari ini juga...
aku di temukan dengan DIA...
yang membuat aku sentiasa tersenyum...
membuat aku tidak keruan...hu3
aku sayang DIA...

actually banyak lagi perkara yang membuat aku bahagia...
dalam bulan februari yang lepas...
dan pastinya...
FEBRUARI 2009...
akan aku semat dalam hati aku...
hingga akhir hayat...
;)


alif ba ta: sayang bulan februari hanya ada 28 dan bukan 31...hu3

7 pengkritk ceritera duniaku:

patungcendana said...

setahun sudah berlalu
februari muncul kembali
dengan kehangatan semalam
tanpa ku sedari
ku petik mawar merah
ku tulis sebuah puisi
tapi sayang pada siapa kan ku beri...

lagu: alleycats

c h o c o l a t e i.c.e said...

jumain ade awek dah..!!!

itu pun sudah maju setapak pe..

huhu..

budak_ORGANIK said...

juju...

nape bulan februari selalu berlakunya adegan2 romantik erkk(kecualikan valentine day)


bnyk sangat peristiwa suka duka yg terjadi..melibatkn hati dan perasaan..

tp kenapa februari??kenapa sumanya berlaku dlm februari??...


arghh...arghh..kenapa??...emo lak!

addyaholix said...

februari aku punya 31 hari. dan dalam sehari aku punya 25jam.

jumapx said...

to patung cendana...
mungkin bukan bulan februari puisi itu punya tuan...hu3

to chocolate ice...
hehehe...

to organik...
hu3 xnak emo 2X
nak buat mcm mana...
dah mmg februari is bulan cinta...hu3

to addyholix...
jika bisa aku juga begitu...
pasti bahagia...

MASITA MD SHAH said...

jumain..ni gosip ka kenyataan..hehehe

mode : jumain dlm bahagia!!!

jumapx said...

to kak mas....

pandai cr bahan gosip utk sy ek,..hu3

stakat nie respon hanya 'no comment' he3

Popular Posts

Popular Posts since May 2010