Tuesday, March 3, 2009

di bawah pokok



Assalamualaikum & salam sejahtera...
semoga hari-hari kita di jalani dengan fikiran yang waras....

sedikit respon mengenai sidang DUN perak....
"aku ingatkan hanya kanak-kanak sahaja yang tahu bermain di bawah pokok... tak sangka pemimpin-pemimpin pun sama gak... tapi lagi best boleh buat benda serius bincang kat bawah pokok....hu3"

kelakar memang kelakar...
nampak sangat terdesak yang teramat....
apa nak jadi entahla...

politik malaysia macam sudah tidak bertamadun...
mana pergi sifat kemanusiaan....
aku pun tak tahu....

inilah masalahnya
bila dua2 pihak terlalu tamak....
makan duit rakyat
sedangkan habuk pun tak da pe yang dorg bt utk rakyat...

aku sudah bosan..
dengan politik malaysia
tolonglah cepat pulihkan...
kasihan rakyat di perbodohkan...
aduhai...



alif ba ta: andai aku ada KUASA...aku akan hapuskan mereka yang keji itu.....ehmmm...teringat time kecik2 dulu...memang suka panjat pokok mangga kat depan rumah...he3

0 pengkritk ceritera duniaku:

Popular Posts

Popular Posts since May 2010