Thursday, March 5, 2009

dia rasa apa yang aku rasa



Assalamualaikum & salam sejahtera
semoga kita semua bahagia di samping insan2 yang kita cintai

2.08am
aku dah rasa ngantuk dah...
tapi banyak lagi benda yang aku kena baca
sok test law & contract estimation
subject yang paling boring...
tak yah g class dia pun xpe...
mmg xfhm dia mengajar....
nasib baik next week dah tukar lecture...

aku tak habis lagi study nie...
tapi memandangkan suasana hujan yang turun
menyebabkan selimut dan katil aku memanggil2 untuk aku tidur....
DIA pun sudah tidur saat ini
tak balas pun msg aku
makananya dia sudah lena di buai mimpi indah...

hari nie...
bertubi soalan gosip yang cuba di reka oleh manusia
sememangnya suka mengambil tahu
tepi kain orang lain...
suka hati korang la
apa yang pasti
aku tetap aku :)

terasa mcm artis lak
tertekan pun ada gak...
baru aku tahu
macam mana artis bila kena gosip
mesti tertekan tahap cipan kan...hu3
sedangkan aku nie pun tertekan
apatah lagi dorang yang satu malaya tau...
tapi
ada...
ada aku kesah...
suka hati korang la nak gosip aku ke tak...
yang penting korang bahagia...
nanti kalau sudah masanya aku tak kan sorok gak pun
siap bagi jemputan khas lagi he3
tapi lambat lagi la kan...(dengar tu kak mas he3)

aku pun tak faham dengan DIA
cuba menipu perasaan sendiri
sedangkan aku tahu
dia rasa apa yang aku rasa
mungkin DIA belum bersedia
agaknya!

ok lah...
mata aku pun sudah mahu lelap
aku mahu meninggalkan dunia untuk seketika
di buai mimpi indah bersama DIA....he3

selamat malam semua



alif ba ta: tiada yang mustahil dalam menyintai seorang insan...setiap manusia berhak untuk mencintai dan di cintai...so pada mereka yang di luar sana...tiada yang pelik jika alif ba ta bercerita tentang chenta...aku juga berhak untuk merasainya...


6 pengkritk ceritera duniaku:

mOEha Aziz said...

salam jumapx,

melompat dari laman kak lily... tiada salah mahupuna anehnya jika kamu bercerita tentg cinta...

kamu sangat betul... setiap insan berhak utk merasai nikmat yang satu ini...

*berbahgia mendengar kisah bahgia.. :)

mocQachinno said...

bahagia skrg ek..hehe..good for you. Smoga hepi2 slalu dgn DIA. hehe

AHMADSUFI6177 said...

jiwang siot... kau nie pendiam ker??? gi jer la tnya dia... hua hua hua...

law said...

ptut org laen tahu hal ko..
rupenya dh bkak ceter sndri..

MASITA MD SHAH said...

gosip mengangkat populariti artis..
gosip mengangkat populariti jumain..

siapa jumain?
best speaker final nc09
penari zapin UMp
malaysia top blogger!!
hehe

jumapx said...

to anak pak aziz...
tq coz sudi dtg...
saya pun suka membaca blog anda...he3
semoga kebahagiaan juga ada pada anda...amin

to iqa...
tq...doakan aku sampai kejinjang pelamin...
oppppsss...terover pulak,...hahahaha

to ahmad sufi...
jiwang ek...hu3
pendiam..? hahahaha
bukan personaliti sy la...
pendebat mn de pendiam...he3

to law...
aku tak buka la...
aku hanya meluahkan apa yang ada dalam isi hati..

to kak mas...
saya bangkang yg berhormat...he3

Popular Posts

Popular Posts since May 2010