Sunday, March 15, 2009

H.U.J.A.N




hujan..
teruslah membasahi bumi...
menyubur alam ciptaan tuhan

aku
duduk termangu...
di selubungi kesejukan...

ingin aku bermandi hujan...
berlari-lari
menikmati indahnya dalam pelukannya

tapi
hati mau aku meninggalkan dunia
seketika
dalam kedinginan hujan
untuk terus bermimpi
kerana DIA sudah menanti
untuk aku bermandi hujan
bersamanya...




alif ba ta: besnya mandi HUJAN....he3...tapi bes lagi kalau dapat tidor...ha3

4 pengkritk ceritera duniaku:

law said...

"DIA sudah menanti
untuk aku bermandi hujan
bersamanya"

hmmm,agak bhya ayat ni..pe mksd yg dipikirkn dlm otak meon nih??

wakakaka..jwb2

jumapx said...

to law..
bahaya ke?
pandai2 la tafsir sendiri...
otak kuning btol law nie...hu3

Mr Final said...

Psst law adekah ayat2 itu berbunyi

G.
E.
R.
S.
A.
N.
G.

wahh.. menakutkan.... larikkkkk!~

AHMADSUFI6177 said...

haha.. itu mmg kuning tol... hahaha

weh.. best la.. ko mmg org seni.. =)

Popular Posts

Popular Posts since May 2010