Wednesday, March 4, 2009

jangan biarkan rasa itu pergi...



sejak kau hadir...
tiap langkahku
hanya wajahmu aku bayangkan
tiap kali aku pandang ke kiri kanan
hanya dirimu aku fikirkan
betapa gilanya aku

malam ini....
entah mengapa
rasa itu hilang
tanpa ada sedikit perasaan

tuhan
kembalikan rasa itu
aku tidak mahu ia pergi
kembalikanlah dalam hati ku ini...
aku mohon padaMU...
YANG MAHA MENCINTAI



alif ba ta: maafkan aku andai malam ini aku tidak seperti biasa~

2.34am

3 pengkritk ceritera duniaku:

patungcendana said...

erk...boink...

re:...gambar itu diambil oleh jurugambar semi-professional yang dipanggil organik...tapi...i lagi suka model tu...hehehe

AHMADSUFI6177 said...

problem ke bro?

bagus la kau... ayat2 kau penuh bijaksana...

jumapx said...

to patung cendana...
owh pandai sungguh organik mengambil gamabr...boleh jadi fotografer lepas nie..he3
mdm suka model itu...ehmmm...propa~

to ahmad sufi..
problem skit....biasala...
ya ke...
thanz...

Popular Posts

Popular Posts since May 2010