Tuesday, March 3, 2009

memadam masa lalu...



andai aku bisa memadam masa lalu
akan aku padam semua kenangan pahitku
sejarah hitamku
agar tiada siapa yang tahu
aku dulu begitu

namun
aku tidak punya kuasa
untuk melakukan semua
untuk membuat orang mengerti
siapa aku kini

biarkan saja
itu jalanku
biarkan saja
orang mengata
kerana bukan semua manusia sempurna
pasti akan melakukan kesilapan

cuma keazaman
yang mampu aku sematkan
agar aku
bukan seperti aku dulu...
hidup harus ada perubahan...


alif ba ta: senyum kelat pada mereka yang tak mengerti....

2 pengkritk ceritera duniaku:

AHMADSUFI6177 said...

bagi aku, org yg bersalah dan dah stop patut diberi peluang... jgn dihina..

kepada yang mengata.. jgn lupa diri sendiri pon bersalah sebenarnya kalau menunjuk2 kesalhan org...

patungcendana said...

kenapa ni ju...risau i...:-(

Popular Posts

Popular Posts since May 2010