Thursday, April 16, 2009

akan tiba...

Alif oiam-Akan Tiba

Hey hati ku..
Selalu
mendambakan cinta namun tak kunjung tiba

Hatimu itu
Seperti apa yg ku mahu selama ini

Am Em
Ertikanlah pagi ku yg kaku tanpa kamu

C/o
Kau ku cinta
Engkaulah yg ku puja
Tertunggu selama ini takku jumpa
Dgn mu ku di lamun indah
Ku harap cinta akan tiba di hati kita..

Lihat kamu
Tak ku sedari
Waktu dh mulai tinggalkan ku

Kau kau kau
Buatku lupa mengapa ku disini pada mulanya..

Ertikanlah malam ku yg sayu dingin tanpamu

Setiap hari bersama mu
Ku ingin selalu dekatmu
Ku hitung saat dan waktu
Hingga hari esok kembali lagi


salam...
aku suka gila lagu nie...
tetiba aku minat lagu nie...
padahal awal2 dgr xde la sgt...
bila dengar balik...
mmg best...
di tambah dgn feling2 'perasan cinta' aku kan...
mmg angau aku di buatnya...he3
lagu nie music dia mmg 'seksi'....
buat aku dgr byk kali pun tak muak...
lagu ni aku tujukan utk DIA...
: )

klik sini kalau nak download....




alif ba ta: amylea bt kan satu lagi mcm nie utk aku...he3

3 pengkritk ceritera duniaku:

MASITA MD SHAH said...

cm penah pulak jumpa entry y lbey kurang sama...
lagu pun cm sama..

perasaan je kot..huuhu

jumapx said...

to kak mas...
poyo jek...
mcm la lagu nie hanya special khas utk blog kak mas kan...hu3

sy pun suka gak la lagu nie...he3

law said...

ish..gedik ye ayat dia..
sgt poyo..

Popular Posts

Popular Posts since May 2010