Tuesday, April 14, 2009

L.O.V.E CARAMEL


aku suka makan caramel....
sebab dia sangat sedap...
dan paling sedap...
bila ada orang yang bagi kat kita...he3

bestnya kalau dapat maka setiap hari...
mesti aku tersenyum je memanjang ha3...

i love caramel...
anyone nak bagi kat aku...?
tapi tak nak yang beli...
kalau boleh orang yang nak bagi tue..
kena buat sendiri...
merasa la gak 'air tangan' korang kan..
patung cendana ada hajat nak bg kat i ke?
or P.M.J yang ganas lagi brutal nak buat special utk aq?
ataupun vidadari dr kayangan yg berhajat nak botakkan kepalanya ke...he3

apa2 pun...
thankz tuk orang yg bagi aku caramel br2 nie...
sedap sgt...
tapi letak telor byk sgt...hu3
tapi still sedap...
sebab org tu yg buat sendiri...he3





alif ba ta: tq so much...i l.o.v.e caramel ...he3 habis aq makan sendiri...lalalala

0 pengkritk ceritera duniaku:

Popular Posts

Popular Posts since May 2010