Wednesday, April 1, 2009

telah habis...



telah habis lagu2 jiwang aku utuskan
berulang kali sudah aku putarkan
bosan

telah habis kata2 pujangga aku puisikan
hingga pupus idea di minda
kering

telah habis irama aku dendangkan
hingga putus tali gitar aku mainkan
sumbang

aku sangkakan
mudah
rupanya payah

demi DIA
aku janji
kan ku bawa kau pergi
terbang bersama
kemana mahumu

sebagai bukti
apa yang pernah aku lafazkan




alif ba ta: argghhh...jiwang lagi...mesti bdk2 class aku akan mengutuk lagi...hu3

2 pengkritk ceritera duniaku:

law said...

bkn clasmate ko yg akn ckp ko jiwang..tp dh mmg ko jiwang..

xckp pn org dh taw..sb ko yg suke sbut selalu psl ni..kn3??

saja nk tnjuk2 ko caring dgn DIA kn??ak tau taktik ko 2..

wkakaka..bcor rahsia!!

wahyudimy said...

jiwang pun jiwang lah.

Popular Posts

Popular Posts since May 2010