Wednesday, May 27, 2009

warna lahir ku MERAH


Assalamualaikum & salam sejahtera...
semoga hari anda sentiasa bahagia di samping orang yang tersayang...amin


ketika aku tengah boring tak tau nak buat apa...maka aku pun gigih la buka FACEBOOK...satu laman web yang cukup famous ketika ini...siapa yang belum ada FACEBOOK tue mmg ketinggalan zaman la...he3

so aku tertarik buat satu soalan nie...soalan dia berbunyi 'APAKAH WARNA LAHIR ANDA'...so aku pun gigih la buat benda nie...dan hasilnya adalah...ini...






Warna Hari Lahir anda adalah MERAH

Sifat : Selalunya mereka yang mewakili warna merah yang garang ini seorang yang comel dan disayangi ramai. Kamu juga suka disayangi dan menyayangi. Kamu juga sentiasa ceria dan gembira namun kadangkala dilanda 'angin satu badan'! Teman/kekasih yang diingini ialah mereka yang mudah diajak berbincang dan boleh membuatkan dirinya rasa selesa bila berdampingan dengan mereka.





owh sungguh aku tidak sangka...kenyataan di atas sememangnya benar(berangan la tue)...pada awalnya rasa macam terkejut gak...pesal warna merah kan...tapi bila baca sifat2 dia...aku terus tersenyum lebar ( sambil berangan yang diri ini comel) ko mampu....ha3

so...pembaca2 blog aku di luar sana...jangan pernah dengki utk menerima kenyataan yang aku nie di kategorikan sbg org yang comel dan di sayangi ramai...(tetiba muka ku 'blushing' la pulak) he3

klu tak percaya aku ni comel...nah nie gambar aku yg buat2 comel.....he3














alif ba ta: kadang2 kita tak perlu nak kata kita comel...sbb kadang2 takdir sudah mengatakan ianya begitu....cuma kita jek yang suka rendahkan diri....he3

5 pengkritk ceritera duniaku:

tazz said...

comel comel :DD

penjenayah.merah.jambu. said...

MUSTAHILLLLLLLL!
Ah,aku tak pernah dpt time kenyataan itu.kih3..

joegrimjow said...

merah ghairah
lalala~

addyaholix said...

aku jarang online facebook.
dan hidup aku warna-warni. haha!

jumapx said...

to tazz...
he3 tq tazz..sbb mengiyakan kenyataan itu... :)

to P.M.J...
sudah la ko...xleh trima kenyataan yg aq comel...sila ke tepi.. :p

to joegrimjow...
hahaha...ya..merah sudah pasti utk ghairah...he3

to addy...
alangkah bahagianya klu tiap2 hari kita berwarna-warni kan...he3

Popular Posts

Popular Posts since May 2010