Thursday, May 28, 2009

balik rumah....yeah!

Assalamualaikum & salam sejahtera...
semoga hidup kita sentiasa bahagia....amin

hari nie aku akan balik ke rumah...sebab ada peristiwa penting dalam keluarga aku hujung minggu nie...

peristiwa apa? ha...tu yg kita tak tahu...tak de la...sebenarnya satu-satunya kakak aku...akan kahwin hujung minggu nie...he3 so aku pun tak sabar nak balik sebab family aku dari sabah sume dtg....

ehmmm...
ok lah...

nanti entri akan datang aku akan ceritakan apa yang berlaku kat rumah aq hujung minggu nie...sape2 yang ada area KL tue...jemput2 la dtg ke rumah aku k...

alamat:

no.27 b-1,
jalan utama 2/1,
puchong utama ind. park,
47100 puchong
selangor...

tarikh: 31 mei 2009


bye semua...





alif ba ta: menerima satu-satunya abang ipar hujung minggu nie...he3

3 pengkritk ceritera duniaku:

penjenayah.merah.jambu. said...

pehh,tak jemput aku pon..
hahaha..weyh,aku tak penah delete pun..
lagipun aku tak gune comment moderation..
may be ade error lah tu kot..
paperpun,nnt kem slm kat abg ipar,eh..ehh.. :P

Jerung Gergasi said...

ciss ...org2 yg duk kat ump ni x nk ajak lak ...smpai ati ko peragawan ..

addyaholix said...

kau dah dapat abang ipar semalam. tahniah untuk kakak kau. aku insyaallah dapat abang ipar hujung tahun. haha!

Popular Posts

Popular Posts since May 2010