Saturday, May 23, 2009

lewat semesta


Lewat Semesta

Randy Pangalila

satu kata bertulis cinta
telah merasuki
tak urung cinta tersentuh
hanya ku rasa
dan jika wujud yang menjelma
pada sebentuk hati
bukankah itu amanah
dari yang kuasa

menjaganya, menjaganya

reff:
wahai insan yang di sana
mungkin saja ini kau dengar
melewati semesta ini
aku sampaikan

begitu ingin berbagi batin
mendengarkan asa di jiwa
oh tuhan pertemukan aku
sebelum hatinya beku





lagu ni best sgt...vocal penyanyi dia,muzik dia...lirik dia yg puitis...membuat aku rasa nak dgr 1000 kali pun xpe...hu3

lagu nie aku mula dgr dpd blog abg ajid...tapi serius lagu nie mmg best....cuba la org malaysia pandai buat lagu kreatif mcm nie kan...

aku suka lirik yg last sekali...

"oh tuhan pertemukan aku
sebelum hatinya beku"

ehmmm....lirik last nie betul2 menusuk kalbu...seperti juga harapan aku utk DIA...aku harap hatinya tidak pernah beku utk diri ini...meski aku harus menunggu...utk DIA menerima aku sepenuh hatinya....

tetiba jek berayat2 jiwang kat sini...he3

ok la...
enjoy da song k..
til d end..




p/s: aku rindu DIA....

4 pengkritk ceritera duniaku:

patungcendana said...

belum pernah dengar lagi lagu ni....cepat bluetooth kat i

jumapx said...

to patung...
u dgr la dlu lg nie...juz play je kat entri tue kan ada...nnt bila u dah suka...br i blotooth k...he3

Atan said...

he he lagu yg buat atan makin jiwakaco

jumapx said...

to atan...
he3 tambah kacau la jiwa ko atan...he3

Popular Posts

Popular Posts since May 2010