Sunday, May 10, 2009

terlanjur cinta


Terlanjur Cinta - Rossa feat. Fasha Ungu
Waktu bergulir lambat
merantai langkah perjalanan kita
berjuta cerita terukir dalam
menjadi sebuah dilema
mengertikah engkau
perasaanku tak terhapuskan

Malam menangis
tetes embun membasahi mata hatiku
mencoba bertahan di atas puing-puing
cinta yang t'lah rapuh
apa yang ku genggam
tak mudah untuk aku lepaskan


Aku terlanjur cinta kepadamu
dan t'lah kuberikan seluruh hatiku
tapi mengapa baru kini
kau pertanyakan cintaku

Aku pun tak mengerti yang terjadi
apa salah dan kurangku padamu
kini terlambat sudah untuk dipersalahkan
karna sekali cinta, aku tetap cinta

Mencoba bertahan di atas puing-puing
cinta yang t'lah rapuh
apa yang ku genggam
tak mudah untuk aku lepaskan

Aku terlanjur cinta kepadamu
dan t'lah kuberikan seluruh hatiku
tapi mengapa baru kini
kau pertanyakan...kau pertanyakan cintaku
kini terlambat sudah untuk dipersalahkan
karna sekali cinta...karna sekali cinta
aku tetap cinta




saja je post lagu nie...DIA suka lagu nie...so aku pun cubalah untuk dengar balik lagu ni...dengar punya dengar...rupanya best juga lagu nie...lagi2 part bila "kerna sekali cinta...aku tetap cinta".....hu3 so sama2 lah kita menghayati lagu nie ek... :)


4 pengkritk ceritera duniaku:

addyaholix said...

aku selalu jatuh cinta dengan rossa.

jumapx said...

owh ya...aku juga sama...suka dgn vocal suara dia serta orangnya juga...he3

gracieyna said...

bila nk kenal kan DIA tu??asyik sbut je.nk tgk jugak org nye.heheh..

dayang_na said...

DIA suka lgu ni gak ek? Act, lgu ni someone kasi kat dayang mse nak luahkn isi atinye. Huhu..Liriknye penuh makna

Popular Posts

Popular Posts since May 2010