Thursday, June 25, 2009

i'm the lucky one...


ANUAR ZAIN-i'm the lucky one

Ku persembahkan satu citaku
Setulus hati hanyalah untukmu
Dan ku lakukan semampu aku
'Tuk menyayangimu
Hingga kau merasa jadi pujaanku

Meski bercinta kadang tak indah
Tapi 'tuk buktikan kau yang terindah
Dan ku pastikan
I'm the lucky one
Nikmati cinta
Lebih dari segalanya

Jiwaku dulu yang tak tersentuh
Kini terasa sejak bersamamu
Berikan hangat hingga ku tak mampu
'Tuk jauh darimu
Kerna kau yang bisa buatku bahagia

Caramu membuatku tak berdaya
Mata hatiku pun ikut terjaga
Kau ubah hidupku ini
Jadi sempurna




satu lagi lagu yang menarik perhatian aku...indah liriknya...lagunya juga...serta vocal penyanyi....membuat aku amat2 tertarik dgn lagu nie...dulu dgr mcm biasa jek...tapi bila dgr skrg nie...makin kena dgn hati...

yer...bila bersoal dan berbicara tentang hati...pasti ramai yang suka berkongsi...semua ingin menunjukkan pengalaman mereka tentang hati mereka yang pernah tersentuh dan merasai...apa itu erti kasih,cinta dan sayang...

sbg manusia biasa...aku juga pernah merasai semua itu....dan sedaya upaya kita...kita mahu jadi yang terbaik untuk insan yang kita sayangi...segalanya untuk dia...dia yang kita sayang....

tapi...tak semua yang bicara soal hati...akan terus berbicara dgn nada gembira...gembira di sayangi...kerana ada juga yang berbicara soal hati yang terluka...luka kerana cinta...owh...satu perkara yang amat aku takuti...

sebab itulah dulu aku pernah tak percaya pada cinta....mcm lagu lyana jasmay yang comel dan kiut itu...entah lah...hinggakan satu saat...aku berjanji utk tidak mencintai sesiapa...namun atas kuasa ALLAH utk menguji sejauh mana azam dan tekad hambaNYA...

maka hadirlah insan yang membuat aku tetiba je di buai asmara ( katanya...)...tetiba je ok...tak pernah terfikir pun...mungkin sudah tiba masanya...agaknya...utk aku berfikir soal cinta...ha3 (geli lak dgn ayat sendiri ha3)

so di pendekkan cerita...sehingga skrg aku masih berkawan baik dgn dia....org kata 'teman tapi mesra' (klise sgt ayat nie...ayat2 artis sgt...duhhh...)

dan aku rasa sgt bertuah dapat mengenali insan seperti dia...dan sebab tue lah...bila dgr lagu nie...mcm bertuahnya aku....he3 meskipun masih tidak memiliknya 100%..tapi ckup utk aku mengenali dia...itu sudah cukup membuat aku rasa bertuah... :)

so malas nak menulis dgn ayat2 jiwang lagi..sebab aku xnak membuat pembaca aku sampai termuntah dgn apa yg dorang baca...maka sampai di sini saja yg mampu aku titipkan...

hayatilah lagu ni...hargailah setiap insan yg ada di sekeliling kita...kerana mereka membuat hidup kita bahagia...dan kita bertuah memiliki mereka yang selalu memberi kasih sayang mereka....nikmatilah selagi terdaya...









alif ba ta : percayalah...CINTA adalah pengubat 'penyakit2 HATI'....owh ya...aku terlupa utk wish HAPY FATHER'S DAY...to my bapa...smoga sehat dan di murahkan rezeki hendaknya...lov u...

7 pengkritk ceritera duniaku:

♥chentaMAYA™ said...

cinta bley mengubat!
juga bley menyakitkan!

MissNera said...

ahha.. da lama x jenguk bdk ini punye blog!

slamat menghayati cinta ya!
moga berjaya mendapatkan cinta yang diigini dan hargailah ia sebaiknya!

Farah said...

meskipun masih tidak memiliknya 100%..tapi ckup utk aku mengenali dia...itu sudah cukup membuat aku rasa bertuah... :)

so sweet....:)

wahyudi my said...

salam jumain.
berat sangat blog ni.. lambat loading

Richeal Phil @ Ritz ^-^ said...

huh, suaranya memang dah sedap..

Raja Azrul said...

adoi..ada banyak sangat stori abang nak tahu dari ko...hehehe...

takpelah, kalau ada kesempatan, abang akan datang UMP, dan korek semuanya...

hehehehe...

leodarkboyz said...

yup..aq tak pna dgr lagu ni g..sbb title dia cm tak menarik..tuk aku la..1st time dgr ni lagu ni mmg best..n mmg minat AZ ^^

Popular Posts

Popular Posts since May 2010