Tuesday, June 9, 2009

sekitar majlis perkahwinan kakak aku...



sekitar majlis akad nikah di surau puchong perdana.




majlis sanding di rumah aku-puchong



majlis sanding sampai ke malam...he3
abg ipar aku dah letih dah time nie..
yer la...klu org sabah mmg kn duk kat atas pelamin tue sampai malam hari...
tapi org smnjung skejap je kan...he3


majlis di sebelah lelaki
di felda esther,kota tinggi

time nie majlis berinai...

majlis di sebelah paginya...


time nie aku tak tau pun kitorang sume kena makan beradab sekali...ingatkan pengantin dan parents pengantin jek...rupanya2 sume ahli keluarga prempuan...hu3 dah la melantak makan sebelum tue...tgk2 kena makan skali lagi...mmg2 menyesal la makan awal2 tue...dah la makanan sedap2 time makan beradab tue...hu3 sabor je la...

then majlis sampai kul 4 ptg jek...xde sampai malam2...he3 lepas tue aku sekeluarga pun balik...

maka dengan itu...selesai la semuanya....he3

sekian...





alif ba ta: akhirnya dapat jugak aku post gambar2 nie...actually byk lg gambar...cuma xde dgn aq...time nak pergi ke majlis sebelah lelaki tue...aku dgn abang aku telah merosakkan camera abg aku yg lagi sorang punya camera...terjatuh...so rosaklah...xdpt nak ambil gambar byk2 time kat kota tinggi tue....hu3 abg aku marah giler bila tau camera dia rosak....habuttt...

5 pengkritk ceritera duniaku:

Awan said...

wahhh..seronoknya kenduri kawennn!!
nak makan!!!
hahahah

♥chentaMAYA™ said...

wah3~
kat sane mmg smpai mlm ea snding?
meriah!
hee~

jumapx said...

to awan...
sronok gak...tapi mmg letih la hu3

to chenta MAYA...
a'ah...klu kat sabah mmg dr tgh hari sampai malam...klu boleh nak semua org kg dtg he3...tapi mmg meriah la...

penjenayah merah jambu. said...

terase nak kawen lah pulak..eh..eh..bru aku pasan,nape tadek gambar ko?

jumapx said...

to PMJ...
gatal la tue nak kawin...hahaha
aku mmg xbgambar pun...sbb xsempat...ada la gambar family...tp gmbr family ada la....

Popular Posts

Popular Posts since May 2010