Monday, June 8, 2009

selesai urusan penting family...

Assalamualaikum & salam sejahtera...
semoga bahagia di samping keluarga yang terchenta...amin


sekarang aku berada di bumi UMP semula...kul 3 pagi aku sampai bumi gambang...dari larkin,johor aku terus naik bus ke kuantan...selesai je majlis kat rumah abang ipar aku kat Felda esther,kota tinggi...aku terus balik...family aku lak naik kereta terus balik KL...hu3

memang penat giler la...dis week...nanti bila ada masa aku crita k...skrg nie pun urusan debat pulak datang di tambah dengan short sem aku yang berada di penghujung dah nie..kadang2 membuat aku terasa tertekan pulak...cuma skarang nie aku nak relaks je...aku nak hadapi semua dengan cool...katanya,...he3 sbb aku tak nak tention2 nie...buang masa jek...biar kita buat sesuatu dengan relaks dan ikhlas...baru best...

aku bersyukur sbb semuanya urusan family aku dah selesai...iaitu majlis kahwin kakak aku sorang tu...semoga jodoh mereka hingga ke akhir hayat dan di murahkan rezeki...bes dgt trip kali nie ke rumah abg ipar aku,..banyak giler pristiwa2 yang melucukan dan menarik perhatian aku...he3 nie pun nantilah aku ceritakan k..sbb aku xde mood sbenarnya nak update blog skrg nie...sbb nak ulang kaji lagi..then nak cari fact utk debat lagi...byk giler benda nak kena bt...dah la harapan utk debat perpaduan nie tinggi dpd pihak universiti...hu3

tentang short sem aku pulak...dis week sebenarnya adalah minggu terakhir pembelajran...coz nex week dah study week...tapi lecture aku tetap buat class...dan nex week lak aku tak de 2 hari...lepas tue selasa baru balik ump...rabu lak aku ada test 1...then nex week final exam...mmg dis month jadual aku mmg penuh giler...

tapi aku harap semua dapat di lalui dengan tenang...dan berakhir dgn suatu yang menggembirakan...amin

owh ya...hari nie adalah birthday anak buah aku yang baru masuk setahun....he3 sedih sgt tak dpt nak sambut bufday dia yang pertama nie...meriah je kat rumah aku skrg nie...hu3

apa2 pun...'daddy' nak wish bufday utk M.AKHIL ZAFRAN yang ke 1 tahun...semoga panjang umur dan di murahkan rezeki...semoga sentiasa comel dan senyum selalu...he3 mulut anak buah aku nie bising giler...sama mcm 'daddy' dia ha3



aku suka gambar dia time nie... :)
suka tgk gigi dia kat depan tue...


ok la...sampai sini jek nak tulis...
salam...




alif ba ta: nanti kalau ada mood sy update lg k...actually byk benda nak cite...tp nanti2 la ek...nak belikan apa la hadiah anak buah aku sorang nie...hu3

3 pengkritk ceritera duniaku:

♥chentaMAYA™ said...

gud luck!
wish u all da besh!

intan said...

comelnye ank buah ko.

jumapx said...

to chentaMAYA...
tq...he3

to intan...
comel mcm uncle dia...ha3

Popular Posts

Popular Posts since May 2010