Tuesday, June 2, 2009

short sem: 'best'

Assalamualaikum & salam sejahtera...
semoga hari ini lebih baik daripada semalam...amin....



minggu nie minggu ke 4 @ 5 aku dalam short sem...dan skrg nie aku dah mula rasa bosan nak belajar...sebab aku dah muak asyik2 belajar benda yang sama...mengira2 je setiap hari...di tambah dengan aku yang lambat nak faham apa yang di ajar oleh lecture....di tambah lagi dengan rasa malas nak memahami subject tue...membuat aku rasa bosan yang teramat...

subject nie seperti yang aku beritahu dalam entri aku sebelum nie...subject yg baru aku amik...so bila aku kata bosan...mesti korang ingat...mmg la bosan sebab dah amik kali ke-2...actually tak pun...aku baru ambil subject nie utk pertama kali...hu3 tapi aku pun tak tahu la nape aku rasa bosan belajar subject nie...actually tau...cuma tak baik la aku nak cerita kat sini kan...giler ko...hu3

dan mungkin di sebabkan aku dah balik rumah hari tue menyebabkan aku rasa bosan berada di UMP nie...kan bagus kalau skrg nie pun aku bercuti jugak mcm member2 aku yang lain...hu3 tue la...sumenya di sebabkan aku malas nak study...sebab tue la kena amik short sem nie...sedangkan subject nie sepatutnya di ambil time sem lepas...tapi aku kira kes khas la...amik short sem...supaya tak extend....hu3

debat pulak minggu depan dah nak pg UNIMAS...persediaan tak buat2 lagi...usul dgt cite dah kuar....tapi aku tak dapat2 lagi...risau juga sebenarnya nie...sebab harapan sebenarnya tinggi juga untuk debat perpaduan 2009 kali nie...ehmmm...dah la team aku tiga2 orang sibuk short sem gak...abg fendy lak masih bercuti di langkawi...nak buat latihan tapi sume bercuti lagi...yer la usul tak keluar lagi...apalah sgt nak d buat kan...

dah la khamis nie aku kena balik rumah lagi...coz sabtu tue nak pg kota tinggi,johor sebab majlis sebelah pengantin lelaki pulak...hu3 ehmmm...nex week aq dah start mid sem dah...lambat giler lecture aku tue buat...sepatutnya dah buat lama dah...yer la short sem nie masa singkat giler...lagi 2 week je nak exam nie...dgn project lagi tak start2 lagi...hu3 aku takut je...time aku pergi UNIMAS tue baru semua nak buat...matilah aku...hu3

aku harap...semuanya kan berjalan dengan lancar tanpa sebarang masalah...moga2 hari esok ku tidak bosan lagi seperti hari ini....





alif ba ta: cuaca skrg panas giler...tak tahan aku hu3 dah la en.lat banyak berterbangan....tention jek....huhhh...

1 pengkritk ceritera duniaku:

WanHidayat said...

Bosan...itu perasaan biasa. Kita semua akan merasa bosan...

Tahukan bagaimana untuk hilangkan bosan...aku tahu kamu tahu...

Dik...jgn lupa buat persediaan ke UNIMAS nnti. Khairee ada bagi tahu kat abg tentang debat tersebut. InsyaAllah, jika ada kelapangan, abg akan turun!

Popular Posts

Popular Posts since May 2010