Sunday, June 21, 2009

short sem: final exam

Assalamualaikum & salam sejahtera...
semoga hari ini lebih baik daripada semalam...amin


rabu nie bersamaan 24 April 2009...adalah hari penting untuk aku...dimana pada hari tersebut aku akan menjalani final exam short sem...subject RC DESIGN 1...

persediaan biasa2 jek....tak de la tahap study giler2...sebab skrg nie aku tgh risau...projek utk subject nie masih tak gerak2 lagi...aku tak tau la bdk lain dah buat ke belum...tapi mungkin semua busy utk buat persediaan final exam...

sekarang nie susah sgt nak update blog...sebab internet kat kolej kediaman sgt laha...so tak dapat nak update blog dlm masa terdekat nie...lagi pun busy dgn final exam....

memang rasa boring sgt bila internet tak de...mcm satu kenikmatan dunia yang di tarik dari kehidupan...hu3 sgt memboringkan...tak tau nak bt apa...kadang2 bila dah bosan study...membuta je kerja aku....kalau tak pun melalak la sambil dgr lagu...(mengasah vocal katanya...he3)

owh ya...debat FOMCA br saja selesai...pasukan UMP dapat menang 4 dpd 6 pusingan...tahniah di ucapkan...pencapaian yg baik...namun memecahkan dinding suku akhir masih tidak mencapai matlamat....sekurang2nya peningkatan ada...tahniah buat abg firdaus sebab buat kali ke-2 debat fomca mengumpul 'crown'...meletops...

tahniah buat pasukan UPM kerana berjaya menjadi johan dalam edisi debat FOMCA 2009...anda memang pasukan yang hebat...tak lupa juga buat rakan2 lama dari UKM yang berjaya ke pentas final buat kali ke-2....gandingan anda semua sememangnya hebat....semga terus berjaya k...

ok lah...sampai sini saja...doakan kejayaan aku dalam final aku nanti k...dan alif ba ta dalam beberapa hari ni tak kan berupdate lagi...hu3

sampai jumpa lagi....

salam..





alif ba ta: hari yang aku nanti semakin tiba...

0 pengkritk ceritera duniaku:

Popular Posts

Popular Posts since May 2010