Wednesday, July 29, 2009

jangan nakal...




Jangan Nakal - Alif



Semua tahu kamu cantik
Semua tahu kau menarik
Kau bidadari terhebat
Membuat cintaku makin kuat
Kadangkala ku cemburu buta
Saat ramai mata terpesona
Terlebih saat ku mahu pergi
Di saat itu kau ada di sini

Chorus

Please please please
Kamu jangan nakal
Ku pergi sebentar
Bukan untuk curang
Please please please
Kamu jangan nakal
Nanti aku datang
Bawa yang kau pesan
Diriku untukmu
Semua tahu kau milikku
Semua tahu ku cintamu
Ada pun yang memandangku
Betapa beruntungnya aku
Kadangkala ku cemburu buta
Saat ramai mata terpesona
Terlebih saat ku mahu pergi
Di saat itu kau ada di sini

Ulang Chorus

Bukan aku terlalu
Mengawal sikapmu
Ku hanya terlalu
Terlalu sayangi kamu
Ampunkan aku terlebih-lebih
Jagakan kamu
Ku cintamu
Kau cintaku

Ulang Chorus 3X

Diriku untukmu
Diriku untukmu








aku suka giler lagu nie...comel sgt....so mari kita sama2 nyanyi dan dgr lagu nie...he3

gigih aku cari lagu nie...dpt je terus jadi lagu blog....so utk yg slalu bc blog aku...maka korg tpaksa la mendengar lagu nie tiap2 kali bk blog aku...sindrom lagu blog dah kembali...ha3






Gratisan Musik




alif ba ta: sehingga skrg aku xdpt download lg lagu nie (sbb kat U nie byk sgt benda nak kn blok hu3)...penat aku cari...sape yg ada boleh bg aku k...:)

6 pengkritk ceritera duniaku:

eyes143.. said...

http://www.4shared.com/file/121222685/6f3804f/alif_oiam_-_jangan_nakal__adhabandblogspotcom_.html?s=1

try donlod kat ctu..
>_<

wahyudi my said...

datang kl.. aku ada bawak amplang!

Mr Final said...

:)

jumapx said...

to eyes143..
thankz 4 da info...tp kat U xleh nak bk la...hu3

to wahyu...
masih byk lg ka amplang ko bw?

to mr.final...
:)

patungcendana said...

tak pernah dengar lagi...

eyes143.. said...

ooo.. sy baru je donlod lagu tu..
>,<

Popular Posts

Popular Posts since May 2010