Friday, July 10, 2009

sekitar DEBAT PERPADUAN & DEBAT PISZA

Assalamualaikum & salam sejahtera....
semoga hari ini lebih baik daripada hari semalam...amin

di sebabkan keadaan capaian internet yang agal slow menyebabkan aku just nak share dgn korg gambar2 yang aku suka ketika aku pergi ke pertandingan debat ketika cuti semester lepas....

walaupun short sem...aku tetap gigih untuk mengikuti pertandingan debat...sebab debat adalah jiwa aku...walaupun aku tak de la meletop mana pun....

tapi aku seronok untuk berdebat....he3

kadang2 hidup nie...kita perlu utk membuat sesuatu yang kita rasa selesa dan membuat kita happy...itu yang penting...kerana hidup ini hanya sekali.... :)

so...tataplah gambar2 ini...sekadar berkongsi bersama...dgn gambar2 yang aku suka...banyak gambar sebenarnya...cuma ini antara yang aku suka...



DEBAT PERPADUAN di UNIMAS



ketika nak naik kapal terbang....
tetap tangkap gambar berlatar belakangkan AIRASIA punya aeroplane...
padahal tak boleh...he3



inilah team aku time DEBAT PERPADUAN....
time nie mmg menang gaya je hari pertama...ha3
tapi mmg stylo... ;)


FOCUS!!!...
time nie jadi pembangkang...
nak lawan team UTP...


nie dekat KG.BUDAYA SARAWAK...
bersama hakim (UTHM) & bdk2 UUM yang giler...he3


DEBAT PISZA di Uitm DUNGUN




Aku paling suka gambar nie...he3
:)
tahniah patung cendana yg tangkap dgn hanset br beliau...ha3



krew LOST katanya...
lost pe pun aku tak tau...ha3




ehmmm...tue je la nak share utk kali nie...
skrg nie bz sgt.,...
kn focus dgn DEBAT yang bakal mendatang...hu3


sekian...
salam...






alif ba ta: DEBAT itu suatu perkara yang manis...andai kita menjadikan DEBAT itu sebagai landasan untuk bertukar fikiran secara intelek dan menjadikannya PERSAHABATAN tatkala berada di luar gelanggang... :)

3 pengkritk ceritera duniaku:

Ruzzaida said...

jumain..lame x tgk blog ni..
good luck!!
rindunye kt ump n sume..huhu

jumapx said...

hye kak ida...
rindu kat ida gak...
god luck kat tmpat L.I ;)

Aisyah AR said...

debaters rupanya...
huhuuuu...

uum pun ada tuh...
hahahha!!

Popular Posts

Popular Posts since May 2010