Tuesday, August 25, 2009

3 ramadhan 1430

Assalamualaikum & salam sejahtera...
salam ramadhan buat semua umat islam....


3 sudah berlalu...aku sudah mula merasa keletihan berpuasa...
namun itu tidak menjadi penghalang untuk aku meneruskan ibadat ini...kerana ini suruhan dan perintahNYA...sbg umatNYA yang lemah...aku harus kuatkan diri...

hari ini aku tidak pergi ke kelas langsung..ingatkan pagi tadi tak da class writing....tapi rupanya ada...aku tak pergi sbb budak2 class aq kat depan rumah aq nie...tak gerak2 pun ke class...bila aku pergi rumah dorang...semuanya tgh membuta...so aku pun assume tak de class...walhal...class ada jek...hu3

ptgnya...ingatkan nak pergi buat lab Marshall test kat lab highway...gigih la dtg kul 3 dgn aiman...tp sbenarnya group aku yang lain dah sampai kul 2.30pm...hu3 maka group kumpulan lagi satu dah buat dahulu dpd kitorg...punyala 'cepat' dorang buat test tue...sampai boleh 'anyam ketupat' lagi aku dgn hajar dan aiman...ha3 cerita kisah cinta MR.B dgn hajar he3....tapi nasib baiklah puasa kan..malas nak kecoh2...lagi pun...buat test tu bukannya senang...so masa ptg ku di bazirkan begitu sahaja....group aku terpaksa buat esoklak...

lepas dari lab tue...aku nak pergi amik slip result short sem aku...sampai pejabat jek...pejabat dah tutup...br pukul 4.30pm...dah tutup...laha sgt...office tutup kul 5 pm pun kan...tension aku...then aku terus blk...sampai ruma jek...che am dan rani nak g tunas mart..beli brg dapur katanya...hu3

tapi seronok gak hari ni berbuka dgn masakan che am buat...walaupun hanya ikan sardin dan telor dadar jek...yg ptg dapat isi perut yang kosong dan lapar...

ok lah...
aq pun nak tidor...
takut tak terbangun lak nak pergi class sok... he3

salam ramadhan ke-4~

3 pengkritk ceritera duniaku:

patungcendana said...

selamat berbuka...ponteng kelas rupanya...:-p

rionix said...

apebende yg korg sembang

wahyudi my said...

selamat berpuasa.

Popular Posts

Popular Posts since May 2010