Monday, August 10, 2009

aku tetap kembali ke UMP...

Assalamualaikum & salam sejahtera...
semoga anda semua senantiasa dalam keadaan sehat hendaknya...amin


aku kembali ke UMP minggu nie tanpa pernah aku rancang...ingatkan nak sambung cuti memandangkan UMP mmg bagi pun kepada mereka yang masih tidak berapa sehat seperti aku...batuk2 masih melanda diri...tension ada gak...ntah nape la tak baik2 hingga skrg...

maka semalam...tanpa di rancang...aku balik dgn aizat dan faliq menaiki kereta 'ferari' merah aizat....aizat amik aku kat rumah...then dalam kul 5 kitorang bertolak ke UMP...

tgh odw tue...leh lak singgah OU jap...saja cuci mata tgk jualan murah yang boleh buat aku giler...serta duit aku boleh melayang mcm tue jek...nasib baik aku masih boleh kawal diri..beringat utk masa depan bila xde duit kang...naya aku...hu3

lama gak la kitorg lepak kat OU tue...ingat nak tgk wayang jap...cite G.I.Joe...tapi tak jadi...sbb memikirkan masa yang suntuk...sbb byk kerja nak kena buat konon...

so lebih kurang 7 lbh kitorang baru gerak ke UMP dari OU...so dalam kul 10.30pm br sampai UMP...letih gak lah...walaupun bkn aku yg drive kan...he3

konon2...nak sampai awal...nak bt kerja...tak de maknanya...sume org mcm xblk lg jek...so...aq pun borak2 dan merehatkan diri..sbb class kul 8 am lak sok...

namun...di pendekkan cerita...class aku hari isnin semua cancel...alangkah ruginya aku balik awal...plan nak balik isnin...tapi nak buat mcm mn...maka...gigihla aku buat semua kerja yg ada...serta membasuh baju yg di tinggalkan seminggu sebelum cuti H1N1 tue...he3 penat gak basuh baju nie...aku basuh tangan jek...mls nak angkat bj pg mchine basuh...hu3 gigihkan....mcm suri rumah yg berjaya aku tadi...siap kemas bilik sikit...then aku terus melelapkan mata di petang yang panas dan berjerebu...huh...

malam nie baru nak selesaikan semua kerja yg ada....aku perlu lebih productive skrg nie...kena siapkan semua kerja yang tertangguh...aku perlu berubah....katanya...he3

ok lah...nak pg sambung bt asggment....apa yang ptg...aku tetap balik UMP walaupun still batuk2 lagi...rugilah aku klu terus cuti 1 week lagi...byk class tinggal...giler pe...huh...

sekian...






alif ba ta: aku yang gigih kembali ke UMP...tapi aku cuak jugak dgn kes H1N1 yg semakin teruk nie....kes meningkat hari demi hari...tak nak mati sia2 kerana MR.Babyi....hu3

0 pengkritk ceritera duniaku:

Popular Posts

Popular Posts since May 2010