Thursday, August 13, 2009

teruskanlah...

Assalamualaikum & salam sejahtera...
semoga hari ini lebih baik daripada semalam...amin



aku tak tau nak tulis apa...tapi aku tetap nak menulis entri ini...he3 mungkin ini caranya aku melepaskan rasa yang ada dalam diri skrg nie...

dan hari ini...aku cuba utk senyum kepada dunia...agar dunia bisa turut ceria bersama aku...

kelat...rasanya bila kita cuba untuk senyum pada dunia...walhal dalam diri ini penuh dengan seribu satu masalah...

biarlah...yang sudah terjadi tu biar terus berlalu...kerana hidup ini masih jauh lagi perjalanannya...kita harus terus melangkah ke depan...mencari 'bekal' buat cerita kita di akhir sana...

ha...aku sebenarnya nak kongsi lagu ni kat korang semua...lagu nie dulu time dengar tak best pun...entah kenapa skrg nie bila dgr lagu nie...mcm ada perasaan pulak...he3 mungkin ini apa yang DIA rasa skrg...hu3 aku harap DIA faham situasi aku skrg...i need time utk mengembalikan fikiran aku yang tgh ting tong skrg nie...mungkin sbb penangan H1N1 agaknya...hu3

ehmm...sama2 lah kita dgr lagu nie k...klik klu nak dgr...










AGNES MONICA-TERUSKANLAH




Pernahkah kau bicara
Tapi tak didengar
Tak dianggap sama sekali…

Pernahkah kau tak salah
Tapi disalahkan
Tak diberi Kesempatan

reff:

Kuhidup dengan siapa
Ku tak tau kau siapa
Kau kekasihku tapi
Orang lain bagiku

Kau dengan dirimu saja
Kau dengan duniamu saja

Teruskanlah…
teruskanlah
Kau begitu

Kau tak butuh diriku
Aku patung bagimu
Cinta buta
Kebutuhan mu

Back to reff:

Hoo.. hooo

Kau dengan dirimu saja
Kau dengan duniamu saja


Teruskanlah… Teruskanlah


Kau.. kau begitu
Teruskanlah… teruskanlah..








ALIF BA TA: sedih gak dgr lagu nie...hu3

0 pengkritk ceritera duniaku:

Popular Posts

Popular Posts since May 2010