Saturday, August 1, 2009

UMP tutup pula...

Assalamualaikum & salam sejahtera...
semoga hari ini lebih baik daripada semalam...amin


akhirnya...
UMP mengambil tindakan untuk menutup dan memberhentikan segala aktiviti pembelajaran dan pengajaran selama seminggu...

sentap juga UMP ambil tindakan seperti ini sebab aku yakin UMP tak kan bagi cuti...namun segala andaian aku akhirnya tersasar...UMP pun mengikut jejak universiti2 lain yang turut memberhentikan sesi pembelajaran dan pengajaran selama seminggu...

ini adalah pengumuman yang di umumkan kepada student...

Announcement
Category Others
Title UMP Umum Cuti Khas Kepada Pelajar
Message

UMP beri cuti khas kepada pelajar

Selaras dengan peningkatan mendadak bilangan mereka yang menghidap demam dan yang mempunyai simptom yang boleh dikaitkan dengan H1N1 dan sebagai langkah kawalan, Universiti Malaysia Pahang (UMP) telah memutuskan untuk memberi cuti khas kepada pelajar bermula 1hb Ogos hingga 9hb Ogos 2009. Pemberian cuti khas ini tidak mengurangkan tempoh pengajian Semester 1 Sesi 2009/2010. Penangguhan ini melibatkan semua aktiviti pengajaran dan pembelajaran. Sebarang maklumat lanjut boleh menghubungi talian Hotline 09-5492545.

Sekian, terima kasih

URL http://
Posted by ABD RAHMAN BIN HJ SAFIE


aku tau pun time aku beli makanan kat cafe KK2...aku terserempak dgn sharul...aku yang tengah lemah dan panas badan time tue...sentap gak bila dpt tau...tapi habut la...

tgh duk tunggu makanan yang aku tempah tak siap2 lagi...jumpa faliq...dia call aku tak dapat2...yer la...aku lupa lak bawa handphone...hu3 dia tanya aku nak balik ke tak...time tue aku tak leh nak berfikir sgt...sbb badan aku panas giler....aku kata aku tak berapa sehat...

then lepas makanan yang aku tempah siap...aku balik rumah....mengisi perut yang kosong....bayangkan dari semalam aku tak makan nasi....2 hari ok...! dah la setiap petang aku membuta...apa tak nya...makan ubat batuk tgh hari...sah2 la aku tertidor tak sedarkan diri (lepas solat jumaat aku telan panadol dgn ubat batok...ptg tu DIA nak temankan aku pg klinik tapi aku tak larat hu3)....

lepas aku makan nasi goreng ikan masin tue separuh jek...sbb aku tak de selera...aku terus pergi telan panadol activfast 2 biji...(sbb yusry suruh telan 2 biji hu3)....time nak telan tue boleh lak nak termuntah...tention betol...ptg tue actually dah nak muntah tapi tak leh nak muntah sbb perut aku dah mmg ksong....hu3

skrg nie dah ok skit...just selesema jek skrg nie...tetiba lak selesema dtg..padahal dah xde dah b4 nie....hu3 aku terus msg member aku faliq...sbb aku nak balik KL sok gak....aku tak nak kena kuarantin....aku tetap nak balik rumah...hu3 rugi klu tak cuti seminggu wei...he3

so...conclusionnya....kul 9 pagi sok...aku akan bertolak balik KL...aku nak berehat puas2 kat rumah.... :)

ok lah...
sekian...






alif ba ta: aku harap aku akan bertambah sehat hendaknya....amin

2 pengkritk ceritera duniaku:

penjenayah merah jambu. said...

kecewa gila aku.dah la aku tgh syok melantak pizza tiba2 ada org mesej cakap beli tiket.
dem-dem-dem.aku takmao balik.takmaoooooooooo!ops,tp aku dah pun ada kat uma.sengalkan?kih2,btw,jaga diri.

Cik Jijah said...

cuak kan demam time2 mcm ni..hoho..
jijah pun baru baik demam ni..hoho..

Popular Posts

Popular Posts since May 2010