Friday, September 11, 2009

cuti raya sudah bermula~

Assalamualaikum dan salam sejahtera...
salam ramadhan ke 21 buat semua muslimin...


esok, 11.09.09, jumaat
bermulalah cuti raya buat semua pelajar UMP...

pastinya cuti ini ditunggu oleh semua warga UMP....hari nie dah terasa sangat ada sesetengah student yang dah pun berangkat pulang ke kampung halaman masing-masing...

aku? macam biasalah...akan mengikut aizat balik ke KL...bila? tak pasti lagi...samada ari jumaat nie ataupun hari sabtu...sebab hari jumaat nie aku ada class hydraulogy...class ptg lak tue...tapi cadang nak pergi class pagi...masuk kuliah class lain...so boleh bersiap nak blk awl sikit....he3

ehmmm...tak sabar nak balik rumah....nak berehat...sbb aku rasa penat sgt kebelakangan nie dengan test dan kerja2 yang berlambak...hu3 tak pernah aku segigih ini...tapi bagus jugak...ada kemajuan kan..kata nak jadi pelajar dean list...insyallah...azam yang tinggi utk sem nie...

orang kata kalau nak aim sesuatu kena tinggi...walaupun kadang di luar keterbatasan...kerana bila kita aim sesuatu yang tinggi daripada kapasiti kita...kita mampu mengatasi apa yang di luar kebiasaan kita :)

berbalik kepada cuti raya 2 week nie...aku rasa bahagia sgt dapat cuti lama2...tak rugi cuti mid di lambatkan dan di bawa ke cuti raya...at least dpt menghabiskan masa lebih lama berpuasa dengan family...owh bestnya...dapat jumpa dengan anak buah aku yang sudah pandai berjalan....he3

dan trip balik raya kali nie lain sikit dpd sebelum nie...kalau tahun lepas aku,aizat,faliq,mudd dan afiq satu rombongan balik raya...kali nie hanya berempat sahaja...iaitu aq,aizat,faliq dan iqmal....so kali nie dah xsinggah rumah mudd yang sentiasa membawa malapetaka kat kereta aizat...ada je masalah bila tiba kat rumah mudd...hu3 sorry mudd....

dan harap2 trip kali nie tiada masalah yg timbul lagi....semoga semuanya selamat sampai ke destinasi yang dituju...bak lagu dato' siti...destinasi cinta...he3

tetiba lagu BALIK KAMPUNG berkumandang dalam minda ku...owh besnya nyanyi lagu tu tatkala berada di jalanan menuju ke destinasi yang ingin di tujui....

ok la...
class aku pukul 8 pagi esok...
aku mau amik class pagi....
tadi DIA ajak sahur...tp aku tolak...
sbb aq kena bgn awal sbb alasan nak bgn awal sok...he3

noktah


*update
aku pergi sahur dgn DIA...he3





alif ba ta: aku mau terbang ke kampung halaman ku di sabah...namun apakan daya...rayaku masih di bumi puchong terchenta~

2 pengkritk ceritera duniaku:

AyanaAsham said...

huhu jelosnya aku
awlnya ump bercuti!

Mr Final said...

Eh... awal ek.. cuti raye kali ni.. dlu.. lagi 1-2-3 ari nak raye br dpt cuti

Popular Posts

Popular Posts since May 2010