Monday, October 26, 2009

bajet 2010










alif ba ta: budget 2010 baru je lepas di bentangkan oleh PM kita...ada yang sambut baik...dan ada jugak yang aku rasa kurang senang...tapi aku yakin...ramai yang senang...lagi2 perokok2 tegar...sbb cukai rokok tak naik tahun depan...aku juga menyambut baik BUDGET 2010 kali nie...sebab ianya berteraskan kepada golongan muda..jarang budget 2010 memfokuskan kepada golongan muda...tapi bagi aku PM Najib sgt bijak...sebab golongan2 muda terutamanya pelajar2 yang masih menuntut di universitilah yang bakal penentu...siapa yang akan memerintah dalam PRU13 nanti...byk yang telah beliau lakukan utk menarik golongan muda utk terus menyokong kerajaan...cth mudah saham RM1 utk semua pelajar kemasukan ke universiti 09/10...semoga strategi beliau tercapai utk meraih sokongan golongan muda dalam PRU13...GOOD LUCK utk PM Najib...aku juga sudah layak mengundi PRU13 nanti...:)

0 pengkritk ceritera duniaku:

Popular Posts

Popular Posts since May 2010