Friday, October 30, 2009

class tamat!










alif ba ta: dengan berakhirnya hari khamis semalam maka secara rasmi untuk sem nie aku sudah tidak ada class untuk aku hadari...setelah class terakhir utk sem nie iaitu class HYDROLOGY...pada petang khamis semalam...seronok sgt...sebab lepas nie budak rumah aku tak de lah selalu tanya aku dengan soalan2 nie...

1. Eh! ada class ke?
2. Eh! ada class lagi ke?
3. La...pergi class ke? apa barang class2 nie...
4. Eh! jumain nak pergi mana? class ke?
5. Banyak nyer class ko..?
6. Rajinnya ko pergi class?

buat pengetahuan anda...sem nie aku memang rajin pergi class...jarang ponteng class kecuali aku ada pertandingan DEBAT di luar Universiti...mmg kalau ada calon pelajar yang rajin datang class mcm time sekolah rendah dan tadika mesti aku antara calonnya...bangga mak bapak aku kejap...

tapi aku mmg seronok sgt dah habis dah kuliah aku dengan berakhirnya minggu nie...cuma masih ada project steel and timber yang kena buat...

maka dengan ini minggu depan adalah STUDY WEEK....yeah...!

3 pengkritk ceritera duniaku:

{lumut} said...

all d best..aku pon nak final.

ijau said...

dulu mse skola pun sy slalu dpt hadiah kedatangan penuh.. hehehe

jumapx said...

to lumut...
thankz...god luck jugak utk kamu ya..

Popular Posts

Popular Posts since May 2010