Wednesday, October 7, 2009

keputusan hati...

Assalamualaikum & salam sejahtera
semoga hidup kita sentiasa di rahmati Allah...amin


pertama2nya...thankz utk law sbb bg info yang betul pasal konvokesyen UMP...al-kisah yang lagi betul ialah...student biasa juga masih boleh masuk tetapi hanya di benarkan masuk sekiranya ada kad jemputan...kerana UMP mmg ada menyediakan beberapa tempat untuk kepimpinan/wakil persatuan dan kelab yang ada di UMP...untuk sama2 melihat Majlis Konvokesyen UMP kali ke-4 ini....

selesai...

sebenarnya...sejujurnya...aku sudah tidak mahu mengupdate blog ini...kerana aku sudah tidak ada mood untuk mengupdatenya...di sebabkan laptop aku sehingga sekarang masih tidak boleh dapat internet...sebab kediaman ke-2 ini tidak ada wireles...hanya guna cable smata2...laptop aku pulak...ttp berdegil xnak detect internet walaupun aku dah beli usb cable untuk connect internet dengan harga RM33 (aku beli kat mid dgn aizat)....aku hanya mampu untuk pasrah atas semua yang berlaku (sangat ayat2 sedih katanya....)....tapi aku bersyukur sebab aku dah format laptop aku balik...so volume laptop aku pun dah ok blk...he3 maka gigihla telinga aku mendengar lagu dan mataku melihat filem2 yang best2...he3

fyi...selama sem nie...aku update blog menggunakan laptop badd dan kadang2...guna laptop azim....nasib baik badd tu ok orgnya (kembang kejap badd...:p) dan utk entri ini aku guna laptop daoz...perlu la aku utk mention benda nie...sekurang2nya...aku berterima kasih atas jasa anda...he3 tiba je kan...

dalam otak aku sekarang...mcm nak stop je utk sementara blog ini daripada bacaan org lain...dan buka blog lain yang tiada siapa tahu itu adalah blog aku...namun...semuanya bergantung kepada masa dan 'mood' aku yang gila nie....kadang2 aku pun tak faham dgn diri sendiri...'mood' berubah2...tak tentu masa...nak kata period tak jugak...huh..tension kadang2...

terasa terlalu banyak yang aku nak kongsi dengan anda semua...terasa jauh aku dgn blogger2 yang selalu aku contact dulu...blog2 yang selalu aku baca...semuanya sebab laptop aku buat hal...xpe2...mungkin ada hikmahnya...sebab sem nie...aku rajin sikit berbanding sem2 sebelumnya...semuanya sebab internet tak de di depan mata...kalau tak 24 hour internet jek memanjang...

minggu2 terkahir nie pulak sebelum final exam adalah antara minggu2 yang aku paling tak suka...sbb minggu2 nie lah lecturer akan beri asgment n projek utk di buat dalam group...dan aku adalah antara org yang paling tak suka buat kerja dalam kumpulan....sbb aku tak suka dgn karenah2 org nie...dan aku rasa siapa yang pernah group dgn aku akan tahu yang aku akan beri komitmen sedikit...sbb aku mmg dari bangku sekolah lagi mmg tak suka buat kerja kumpulan...itulah kelemahan dan kekurangan aku...hu3 tapi semuanya harus di sesuaikan dari skrg...sbb di alam perkerjaan nnt...pasti lagi teruk daripada apa yang aku rasa skrg...(wah motivasi diri sgt..)

ok lah...
doakan la aku rajin utk update blog k...







alif ba ta: aku tak suka dgn org yang budget pandai tidak bertempat~

0 pengkritk ceritera duniaku:

Popular Posts

Popular Posts since May 2010