Wednesday, October 14, 2009

menatap matamu





ARIL AF7- MENATAP MATAMU

sungguh indahnya hari berlalu
Menunggu kasih tambatan hati
Ingin rasanya selalu berbagi
Bersamanya kala suatu nanti

Andainya ka jadi milikku
Selalu ku nyanyikan lagu rindu
Andaikan kau dan aku bersatu
Dunia ini berseri selalu

Kuingin dirimu dekat dihatiku
Berdua kita kan raih bahagia
Kuingin dirimu turut merasa
Rasa rindu untuk menatap matamu
Menatap matamu

Bagaikan bintang nun jauh di sana
Terangi malam yang semakin gelap
Jika kau sudi menemaniku
Takkan ku lepas walau sedetik pun













alif ba ta:  owh jom layan lagu nie....bes je aku dgr...lagu nie adalah lagu OST utk drama kau dan aku...tak silap aku la...aku suka lirik dan muzik dia yang agak catchy....dgr byk kali pun tak pe...kiranya lagu nie lagu bonus untuk aril sbb lagu single pertama time konsert AF7 tu tak laku mana...org tak berapa suka nak dgr...tapi aku yakin dengan lagu nie...mesti ramai yang suka...

p/s: kat atas tue aku ok...aku tak kesah korg nak kata muka aku mcm apa...yg ptg...itulah muka aku bila di edit sdikit...tetiba aku perasn cute...hahahaha

*aq dah tambah aimini tue...so leh la dgr skrg...enjoy...he3

2 pengkritk ceritera duniaku:

PULLAH said...

suke sgt ler tuh bile nampak cam pmpuan huhu..cute le sgt

jumapx said...

to pullah....
aku tak kata pun aku suka :p
sape la yg xsuka nampak cute...sbb aq xhansem la aq apy aku nampak cute...ha3

Popular Posts

Popular Posts since May 2010