Thursday, October 1, 2009

menjaga hati~




dulu aku ingat senang jek...
rupanya susah jugak...
banyak yang perlu di korbankan...
everything...
tapi
aku tetap berpegang dgn lagu nie...
'terlanjur cinta' by rossa ft pasha ungu tue...




"kerna sekali cinta aku tetap cinta"







alif ba ta: maafkan aku..jika tidak menjadi terbaik utk dirimu~

5 pengkritk ceritera duniaku:

penjenayah merah jambu. said...

jiwang! :P

law said...

haha..mmg laha..
bajet ko pakat cnta ar nie..
huhu =)

masturah idrus said...

masih terkenang bende lame ke bang?

Z.M said...

ui..cinta sejati ke ni? ngan sape tu?

jumapx said...

to PMJ...
jiwang ke? aku rasa aku dah guna ayat biasa jek..ha3

to law...
dah feeling2 bercinta la nie...;P

to mas...
xde la...

to ZM...
cinta sejati?entah la..hu3

Popular Posts

Popular Posts since May 2010