Thursday, November 5, 2009

dekat tapi jauh...







Alif ba ta:

pernah tak sekali dalam hidup korang merasakan...perasaan dekat tapi jauh...tak kesah la...dengan siapa pun...dengan parents ke...sahabat sejati ke...or kekasih hati...? nie bukan istilah jauh tapi dekat...tapi aku nak cakap 'dekat tapi jauh'....

entahlah...skrg nie aku dah lama tak jumpa DIA...nak kata busy pun...boleh jek nak jumpa...mungkin aku sendiri ada masalah untuk memahami hati sendiri..hu3 sian kat DIA...aku dapat rasakan tahap rindunya sudah berada pada tahap maksimum...dan dah nak sampai tahap elastic dah...he3 poyo jek ayat...aku juga rindu sama kamu...:)

dan hari tue ada main sms2 dgn dia...tetiba dia cakap pasal rindu...

DIA : dah lama tak jumpa kan.
Alif ba ta : a'ah...dekat tapi jauh hu3
DIA : Tue la...kalau jauh nanti xtau la mcm mana kan...mesti dah tak terus contact...


* aku sentap sekejap dengar statement yg cukup menyentapkan aku...terkedu seketika...


Alif ba ta : ish...xkan la mcm tue...minta di jauhkan...hu3 ( seperti biasa aku membuat ayat selamat...)


itulah serba sedikit perbualan aku...yg aku dah tak ingat dah apa yg aku sms2 lepas tue...mungkin isu ini masih bermain di fikiran ku sehingga skrg.,..sentap agaknya..he3 tp aku faham...perasaan DIA...

pesanan aku pada DIA...xpe xselalu jumpa...apa yang penting kamu selalu di hati....chewah xleh blah...ok lah...aku nak sambung study di kala hujan mencurah ke bumi dengan lebatnya....sedap tidur nie...tapi kena study dulu...

ok bye...

p/s: utk kamu..jgn fikir pasal benda yg boleh menghalang kamu utk berjaya...teruskan berusaha...masalah lain simpan ke tepi dulu k...god luck...!!!

3 pengkritk ceritera duniaku:

Aziz said...

Siapakah itu? =)
oh, my friend is in love!

jumapx said...

to aziz...
hahaha...ada la sikit2....

skid soil said...

kalu rs syg tu kuat dlm diri,yg jauh pun rasa dekat je.sntiasa ada dlm hati kan.xpyh nak sentap2.propa sgt.yg dkt nk rsa mcm jauh.jumpa pn bole,nak sribu daya.

Popular Posts

Popular Posts since May 2010