Saturday, November 7, 2009

selamay u/tahun Azim


 Azim :
  • HOUSEMET (since 2nd year)
  • ketua tarian kencana pawana UMP (merangkap kareografer kadang2)
  • kenal since 1st year lagi..
  • penyanyi UMP jugak
  • pelajar degree in computer eng.
  • seronok kawan dgn dia :)





alif ba ta;

Hari ini 7 nov 2009, tanpa aku sedari...hari ini adalah bufday housemet aku...Raja Azim (nama depan tu dia saje letak..berangan ada tittle raja kat depan...ha3)...

bila dah pukul 12 am semalam...aku tak tau pun bufday dia (tak macam badd...gigih promote bufday..mcm la cuti time bufday dia...ha3)...bila aku buka facebook...nak tgk sape lah yang bertuah bufday hari nie kan...(aku mmg rajin wish bufday org kat facebook klu aku kenal la...) tak sangka pulak...nama azim ada kat senarai org2 yg bufday tue...dah la aku guna laptop badd dan berada sebelah azim je time tue...aku terus gelak..

apa lagi..teruslah la wish bufday kat dia...patutlah..hanset tak reti nak senyap...sbb org gigih nak wish bufday kat dia...

ok lah...di kesempatan ini aku nak wish selamat ulang tahun buat kamu...semoga terus panjang umur dan murah rezeki dalam apa jua bidang yang kau ceburi...teruslah yakin dengan apa yang kau buat...kerana biar diri rasa puas di kemudian hari dengan apa yang kita lakukan sekarang...jangan pernah mengalah dengan KEHIDUPAN...kerana hidup itu sebenarnya indah...

sweet 21 buat kamu... ;)

p/s: budak usim tue wish tak utk kau...he3




2 pengkritk ceritera duniaku:

MuhD NoR AzyM said...

Uik..nama sama la plak..tolong sampaikan wish birthday pada Azim..:)

Diriku.... said...

to Jumain:
thanks a lot my friend...!!! you're da best...!! terharu ak ada entry utk ak...!! thanks a lot...!
bdk usim tu wish kt ak...sbb kiteorg nye besday sgt dekat...!!

to MuhD NoR AzyM:
thanks to u...! all the best watever u do..

Popular Posts

Popular Posts since May 2010