Tuesday, November 10, 2009

selamaT u/tahun PN NORMALA









alif ba ta:


9 november adalah tarikh lahir bagi PATUNG CENDANA atau nama manusianya PN.NORMALA BINTI SAMSUDIN...bukan Datin Normala personaliti TV tu ek...ini PN.Normala ok...

di kesempatan ini sy nak mengucapkan SELAMAT ULANG TAHUN buat mdm mala...semoag pjg umur n murah rezeki k...semoga terus tersenyum pada dunia yang kadang2 membuat kita sendiri kaku seperti patung....melihat gelagat manusia yang bermacam ragam...

selamat ulang tahun yg ke berapa..biar kita tanya dgn tuan dia sendiri he3 sbb aku malas nak kira2 guna kalkulator....mencengok pun aq mls...sbb aku tau mdm ttp jiwa muda walaupun dah berusia opppss...ha3 katanya...


'CINTA ITU BUKAN PERASAAN,TAPI IANYA KEBOLEHAN'



ayat ini aku amik dr status mdm kat FACEBOOK....apakah? aku cuba memahami..tapi ada betulnya jugak..cinta itu satu kebolehan sejauh mana kita mampu untuk melahirkan perasaan cinta...

betul x mdm? :)


p/s: rindu mau jln2 ke sg.lembing n lunch together2 kan...:)
owh ya...selamat ulang tahun juga buat abg dayat (10 nov )..semoga pjg umur dan murah rezki...semoga senantiasa bahagia dan tersenyum k...:)



4 pengkritk ceritera duniaku:

patungcendana said...

tq ju...

wah terharu I....

yang ke 43 ok...I tak suka rahsia2 umur ni...hehehe...

sungai lembing?....bila?

ps...suka la gambar tu...

jumapx said...

he3
la u tak de ke gambar tue? grab je la dr blog i...

tunggu hbis exam la...k

Raja Azrul said...

sungai lembing je??

madam..u tak nak pegi arau ke? dengan i dan azwan

YUSRIE MOHD YAMIN said...

mdm....
pelik r..
bnde ni selalu i tertanya2....

muskyil
i pon x mampu cari jawapan
kadang2 kepala rungsing..
asyil dok fikir

tp akhirnya buntu..

nape ek.
nape ek
nape ek.

eventhough u smbut bday tiap2 thun

umur u pon mningkat..

tp,,

nama mdm maintain awet muda??

apa rahsianya??

safi rania gold??/
garnier?
loriel???
sk II essence???
atau..

fair n lovely???

Popular Posts

Popular Posts since May 2010