Tuesday, January 12, 2010

110179








Di Taman Teman ini
aku Melawan Kesepian keseorangan....
menyaksikan Purnama Merindu...
membayangkan Wajah Kekasih Hati yang aku rindui...

Nian di Hati ingin ku temumu...
kerana Pintu Rindu memanggil-memanggil namamu...
namun apakan daya... 
Batas Asaku menJerat Percintaan kita...
membuat aku sentiasa berTahajjud cinta...
memohon kau dan aku...
Ada Masa Mata untuk ke temu lagi....
Di kayangan kita yang kita impikan...
kerana Ku Percaya Ada Cinta...

Kau Kekasihku yang aku cintai...
Engkau Bagaikan Permata...
akan ku simpan Diari Hatimu
dan Lakaran Kehidupan yang kita bina..
kerana cinta kita Bukan Cinta Biasa...
Ku Mahu hanya kamu
kerana ku tahu Ku Milikmu...

Biarlah Rahsia Cinta Ini hanya kita yang tahu...
dan akan ku Pastikan Cahaya Cinta kita bersemi ke akhir syurga...
kerana Percayalah...
betapa Aku Cinta Padamu~

jumain
6.30pm
12 jan 10



Di kesempatan ini aku ingin mengucapkan Selamat Ulang Tahun ke -31 untuk Dato' Siti Nurhaliza....semoga panjang umur dan di murahkan rezeki....serta senantiasa berjaya dalam apa jua bidang yang CT ceburi....dan juga semoga Allah memberikan rezeki anak buat siti untuk tahun ini....

dan tahun ini maka genap lah 15 tahun siti menjadi artis....sedar tak sedar selama 15 tahun inilah juga aku meminati siti...time tue aku baru masuk Darjah 1...mmg tak tipu...start ct menjadi artis jugak la aku mula meminati beliau...apatah lagi bila lagu Jerat Percintaan memenangin AJL pada tahun 1996...

mulai dari saat itulah sehingga kini...segala perkembangan siti akan aku ikuti....dan aku punya angan2...agar suatu hari nanti aku dapat bernyanyi bersama CT....mampu? hahaha..

ok lah..cukup sampai di sini...semoga CT akan terus berjuang dalam industri seni tanah air...

by da way....aku pun nak wish ulang tahun untuk abang sulung aku...iaitu Mohd.Erah bin Mapplati....tarikh bufday dia sama dengan CT...11 januari 1979....semoga panjang umur dan murah rezeki juga...: ) sweet 31...

titik


p/s; kata2 di atas adalah untuk CT dan juga DIA...

4 pengkritk ceritera duniaku:

Syazwan Nizam said...

suke sajak tue...
sajak ke????

jumapx said...

to nizam:
tue saje2 je bt...bkn sajak la...aq main bt jek...tp mcm ada jln cerita pulak...ha3

skid soil said...

banyak lagu aku ske xde weh...
pastikan,cinta tak berganti,janji kasih,bila harus memilih..huhuhu..

SSS Admin said...

Salam Sejahtera,

Kami di SATU SEKOLAH UNTUK SEMUA (SSS) amat menghargai sokongan yang dizahirkan oleh laman citra Tuan melalui pamiran logo SSS.

Kami dengan bangganya telah menyenaraikan laman citra Tuan di senarai e-Patriot SSS. Semoga kami dapat menerima sokongan berterusan dari Tuan.

Salam,
"SATU BAHASA, SATU BANGSA, SATU NEGARA"

Popular Posts

Popular Posts since May 2010