Sunday, January 17, 2010

dilema cinta



Ungu – Dilema Cinta


Seberapa salahkah diriku
Hingga kau sakiti aku begitu menusukku
Inikah caramu membalas
Aku yang selalu ada saat kau terluka

Seberapa hinanya diriku
Hingga kau ludahi semua yang ku beri untukmu
Tak ada satu pun perasaan yang mampu membuatku begitu terluka

Namun ku terlanjur mencintai dirimu
Terlambat bagiku pergi darimu
Bagiku terlalu indah perasaan itu
Tak mudah untukku menjauh darimu

Telah ku coba segala cara
‘Tuk bahagiakan kamu
Merebut hatimu
Namun tak semudah yang ku bayangkan
Bila kau tak inginkan ku ’tuk di sisimu
Tak pernah kurasakan sebelumnya
Menginginkan dirinya hingga ku tak kuasa
Meyakini hatiku bahwa ku mampu berlalu

Namun ku terlanjur mencintai dirimu
Terlambat bagiku pergi darimu
Bagiku terlalu indah perasaan itu
Tak mudah untukku menjauh darimu

Namun ku terlanjur mencintai dirimu
Terlambat bagiku pergi darimu
Bagiku terlalu indah perasaan itu
Tak mudah untukku menjauh darimu









alif ba ta:

aku tak tau kenapa lagu nie menarik minat aku utk dgr....namun aku tetap nak berkongsi dgn korang...aku rasa ramai yg dah dgr lagu baru kumpulan dari indonesia nie...iaitu Ungu...

namun tak mengapalah...sekadar berkogsi apa yang aku rasa ketika ini....lirik di bawah nie begitu meruntun jiwa aku tatkala ini....

Namun ku terlanjur mencintai dirimu

Terlambat bagiku pergi darimu
Bagiku terlalu indah perasaan itu
Tak mudah untukku menjauh darimu
Telah ku coba segala cara
‘Tuk bahagiakan kamu
Merebut hatimu
Namun tak semudah yang ku bayangkan

berat utk menyatakan....apa yang aku rasa ketika ini...namun kerana rasa itu sebenarnya masih ada...aku cuba untuk pertahankan....biarlah masa yang menentukan...

titik

3 pengkritk ceritera duniaku:

eiza in the house.. said...

aku pun sama..tu yg aku rase pd seseorang..dia terlalu mmbuatku rase cmnie..

Otit said...

thanks juna sebab kongsi lagu ni..best!

jumapx said...

to eiza:
owh ya ke...hu3 xpe la..sabar je...hayati la lagu nie...;)

to otit;
yes...lagu nie ala2 sesuai utk ko...he3

Popular Posts

Popular Posts since May 2010