Monday, January 4, 2010

ku akui~

salam....

hari ini dah masuk hari ke-4 tahun 2010....
dan dah masuk 2 tahun 4 hari blog ini wujud di alam maya secara rasmi....
namun hingga ke saat ini aku tidak ada mood mahu bercerita apa2 dgn korang di blog ini...
walaupun aku rasa banyak je cerita yang nak di ceritakan..:)

mungkin aku perlu untuk mencari MOOD itu semula...hu3

ok la...
aku nak dengarkan korang lagu baru dari HAFIZ AF7...


Ku Akui - Hafiz AF7

Katakan padaku kekasih
Kesilapan yang pernah ku lakukan dulu
Ternyata aku yang harus di persalahkan
Ku akui

Aku leka dengan kerjaya ku
Mengejar kekayaan di dunia ini
Betapa hancurnya mu laluinya
Ku akui

Jika dapatku mengulangi
Perjalanan cintaku bersamamu lagi
Akan ku jaga
Sebaik-baik cinta ini

Kini ku rasa kehilangan
Kusedar betapa pentingnya kau disisi
Yang slalu ada
Yang slalu rindu
Terhadap diriku

oooooooo...Wow

Jangan, jangan,
Jangan ku ulangi lagi...

Jika dapatku mengulangi
Perjalanan cintaku bersamamu lagi
Akan ku jaga
Sebaik-baik cinta ini

Kini ku rasa kehilangan
Kusedar betapa pentingnya kau disisi
Yang slalu ada
Yang slalu rindu
Terhadap diriku


3 pengkritk ceritera duniaku:

Frodo Baggins said...

hehehehehe ...
jom karok dulu
cari mood!


>>__________<<


happy new year

ijau said...

walaupun kita sama2 junior dalam debat..

tapi awak senior sy dlm blog ngn facebook.. hahaha

Syazwan Nizam said...

CTKD SUDAH ADA.... MAHU KAH?????? DTG BILIK Q BAWAK THUMB DRIVE....

Popular Posts

Popular Posts since May 2010