Sunday, January 17, 2010

tak start lagi....

salam...

wekend berlalu dengan begitu sahaja...
tiada pengisian yang konon2nya aku sudah rancang dalam mindaku
menyelesaikan segala apa yang perlu
dan meninggalkan ke tepi yang tidak penting...

konon2nya...
wekend nie nak siapkan Chapter 1 Projek Sarjana Muda 1 aku...
sbb rabu kena submit kat Supervisor aq a.k.a En.syukor...
namun...
setiap yg kita rancang tak smua aku sebijik2 apa yang kita mahukan...
plan aku tak menjadi...

hari sabtu aku habiskan masa untuk latihan debat...
malamnya keluar dgn bdk2 debat (abg khairy,helmi,qushairy,adam,abg adzuan Uum dan abg raja)
kuar pg makan2...(thankz to abg adzuan yg belanjan makan...ingtkan abg raja nak belanja...ha3)
dan hari ahad...
aku bgn sdikit lambat...
basuh baju dan kemas2 rumah...
ptg tue sah2 la aku xde mood nak bt keje...
juz cr journal kat alam maya jek...
yg berkaitan dgn PSM aku...
skrg adalah masa utk membaca segala macam benda yg aku telah download...
confirm mlm nie kepala ku akan pening...
sbb kena memahami segala kajian yg telah org lakukan..
dan mengekstrakkannya menjadi introduction aku utk Chapter 1...
org kata senang jek...lagi2 chapter 1 nie...
xde benda pun...
tp aku bukan jenis bt kerja 'cincai2'...
aku juga seorg yg perfectionist org nya,,,
mahukan yg sempurna belaka...he3

ok lah...
cukup setakat ini...
aku mahu mulakan pembacaan aku...
wish me luck guys...




p/s; TAHNIAH kepada folower ke 100 aq...anda org yg aku tunggu2...he3 anda membuat aku terus mahu menulis...

2 pengkritk ceritera duniaku:

Frodo Baggins said...

aku follower ke bapa ek??


>>_________<<

klipklipkertas said...

jumain..
rajin rajin kan diri..
t nk dekat viva, tkot xsempat nk wat.

jgn malas malas.!
@_________@

Popular Posts

Popular Posts since May 2010