Thursday, February 4, 2010

Can I **** you today?


Mohd Saiful Bukhari Azlan (tiga, kiri) menunjukkan katil di bilik tidur utama tempat beliau diliwat Anwar Ibrahim kepada Hakim Datuk Mohamad Zabidin Mohd Diah (dua, kiri) ketika melawat kondominium, tempat kesalahan itu didakwa dilakukan di Unit 11-5-1 Kondominium Desa Damansara, Jalan Setiakasih, Bukit Damansara di sini, hari ini. Lawatan itu adalah sebahagian daripada perbicaraan kes liwat melibatkan Anwar, 63, dengan pengadunya, Mohd Saiful, 25. Perbicaraan hari kedua kes itu di Mahkamah Tinggi ditangguhkan pada pukul 11.43 pagi selepas sesi keterangan secara tertutup bagi membolehkan hakim melawat kondominium terbabit.



alif ba ta:

hari nie bermulanya kes perbicaraan Anwar dan saiful bukhari...menarik dan tersangat ingin tahu tentang kes perbicaraan mereka berdua...

bukan calang2 kes yang di bawa ke mahkamah...lagi2 berkaitan dgn pemimpin No.1 Pakatan Rakyat...pastinya mendapat sambutan dan liputan yang meluas walaupun perbicaraan di jalankan secara tertutup...

apakah ini satu konspirasi..? ataupun sememangnya ianya satu kenyataan yang harus di terima...sama-samalah kita ikuti perbicaraan kes ni...dan kita menilai sendiri...sebab bagi aku...undang2 bukanlah penyelesaian kepada semua perkara....kadang2 yang BENAR tidak mendapat HAK dan yang PALSU terus berada dalam keadaan yang selamat...apa yang penting...siapa yang pandai mengatur strategi untuk menang dalam sesuatu KES pastinya mereka yang akan menang...dan tidak di sabitkan kesalahan....mudah.

perbicaraan ari nie yang menarik ialah...

Mohd Yusof: Apa soalan?

Mohd Saiful: Dalam Bahasa Inggeris, Can I **** you today?

Mohd Yusof : Apa reaksi kamu?

Mohd Saiful :Saya merasa marah dan takut. Saya menolak pelawaan itu dan tidak mahu melakukannya. Beliau dengan nada marah berkata "What"?
Mohd Yusof :Selepas itu apa yang berlaku?

Mohd Saiful :Saya ulang perkataan yang sama, saya tidak sanggup melakukannya. Dia agak marah pada ketika itu dan saya takut. Kemudian dia arahkan saya ke bilik tidur utama. Saya ikut arahan dan pergi dulu.

Mohd Yusof :Dalam bilik itu apa yang berlaku?

Mohd Saiful :Anwar pergi ke hujung bilik untuk menutup langsir dan lampu, selepas itu dia arahkan saya membersihkan diri di dalam bilik air. Saya masuk ke bilik air dan membilas badan tetapi tidak mandi. Ketika itu saya membuka pakaian dan mengambil tuala, apabila keluar dari bilik air saya membawa kemeja dan gantung di tempat menggantung baju.

Mohd Yusof :Ketika kamu keluar dari bilik air, di mana Anwar berada?

Mohd Saiful :Dia berdiri di hujung penjuru katil dengan memakai tuala putih. Dia mengarahkan saya pergi kepadanya. Apabila saya pergi kepadanya, dia memeluk saya sambil berdiri. 



di atas adalah sedikit pertanyaan oleh Peguam Cara Negara Datuk Mohd Yusof Zainal Abiden kepada Saiful....

*perbicaraan selepas itu terpaksa di adakan secara tertutup....atas permintaa kapal dan dibenarkan oleh Hakim Datuk Mohamad Zabidin Mohd Diah.

ok cukup sampai di sini...





p/s: kes ini sangat mengaibkan....

7 pengkritk ceritera duniaku:

Frodo Baggins said...

mmg mengaibkan ~~~

Mr Final said...

motif utk menyejukkan diri didalam bilik air tanpa dipinta anwar.. dan menanggalkan urat2 benang dibadan dan bersedia dgn tuala?.... hurm.. motif... motif yg meragukan.... hurm


rasenyer kalo lelaki masuk bilik air dah cari mangkuk tandas. try cabot.. pastuh baling kat kepala nuar... then cabot larik.... kalo lelaki le



pemerhati luar yg x bertauliah
..........mr final ...........

jumapx said...

to frodo:
tau xpe..

to mr.final:
setuju jugak dgn mr.final...motif sgt kan..mcm la xleh nak melawan...

muda vs tua...sah2 la saiful tue leh menang....klu dia benar2 lelaki la...he3

Syazwan Nizam said...

siap sangkut baju kemeja lagi, dah xnak nape x lari blah jer...
fikir2kanlah...

Syazwan Nizam said...

nape x lari jer...
nape mesti ikut arahan dgn membersihkan diri...
kenape??? kenape???
Musykil! Paksa@Rela...

jumapx said...

to nizam:
ala xkan kena punya mcm mamat sengal tue....ko bkn bt kenyataan menghina sultan or sensitivit agama or kaum pun...he3

ini blog wirdah said...

geli aku dgr kes nih. (=.=)

Popular Posts

Popular Posts since May 2010