Thursday, February 25, 2010

owh busy nyer~

 



alif ba ta:


minggu nie tuhan menguji aku dengan kesibukan aku dalam menuntut ilmunya...tidak pernah aku rasa begitu banyak benda nak kena buat....bukan setakat kerja assgment yang di tinggalkan lecterur...tetapi hal2 debat yang sehingga skrg aku tidak selesaikan lagi...hu3

nie la masalahnya bila time cuti tak di gunakan dengan baik...konon je bw sume buku2 dan kerja2 yg nak di buat...tgk2 satu benda pun xbt....hu3 lagi2 kat rumah baru pasang P1wimax...lagi la tak buat kerja...

tak pe...mungkin kesibukan hari ini akan mengajar aku agar tidak mengulangi kesilapan yang telah di lakukan hari ini...amin

dan yang paling sentap bila dgr ERA fm pagi tadi...cerita pasal buat kerja 'last minute'...aku sentap gak la...dah la kerja tak siap lagi...nak hantar hari nie...lepas tue class full lak...mmg menguji giler la...dan hari nie aku hanya boleh hantar Assgmnt group utk BSM jek....asgment S.A tak dapat hantar hari nie....tangguh next week....harap2 di terima....

ok lah...nak berehat jap...malam nie ada class Jepun lak....berturut2 3 malam ada class....penat2....dis wekend lak ada 'Soft skill 2' lak...tension aq...

sekian...





p/s: semoga dis week akan berlalu dengan cepat....meninggalkan bulan feb yang hanya sekejap ini...dan datanglah Mac yang bakal menjanjikan sesuatu yang aku nantikan....: )

0 pengkritk ceritera duniaku:

Popular Posts

Popular Posts since May 2010