Thursday, February 18, 2010

setahun berlalu~

 
*gambar skdar hiasan~





alif ba ta:


17 january adalah hari yang sangat bermakna buat aku...jika kebanyakan di antara kita menjadikan 14 feb adalah sbg hari kekasih...aku pula menjadikan 17 feb sbg hari kekasih dalam hidup aku...kerana detik dan saat itu aku mula mengenali seorang insan yang mengajar aku tentang 'kehidupan hati' bila mula bersatu...

saat dan ketika itu kami mula mengenali siapa aku dan siapa DIA...dari situlah kami bergelak ketawa....bergurau senda...setiap hari nak sms...nak dengar suara....

awal2 tue tak rasa apa2 pun...hari demi hari...hati aku rasa lain...rasa sesuatu yang tak pernah aku alami sebelum ini....tertanya dalam hati...apakah ini di namakan cinta...

kelakar jugak,...padahal pada tahun 2009 aku berazam untuk tidak jatuh cinta pada sesiapa....(giler kan azam aku) konon2nya nak focus study la...tapi semua yang kita rancang tak semuanya akan menjadi seperti apa yang kita rancang...

lagi2 bila bercerita tentang CINTA...sampai ke sudah pun tak kan pernah habis...itulah kuasa yang ada pada CINTA...boleh 'membutakan' manusia....boleh membuat manusia lupa...apa yang seharusnya kita lakukan seharian...

dalam proses mengenal hati budi antara aku dan DIA...segalanya kami kongsi...dari cerita lama hingga cerita yg terLATEST...seronok sebenarnya berkongsi cerita...lagi2 orang yang kita betul2 sayang...

hari demi hari...kami mula mengenal hati budi....tau apa yang baik dan buruknya diri...tapi itu yang mengajar kami untuk lebih memperbaiki diri...

ada yang terkejut...bila mengetahui aku ada hubungan dengan DIA...namun apa yang mampu aku lakukan...kalau sudah hati mula bicara...tiada apa yang dapat merubah kecuali takdir tuhan...

bukan mudah jugak untuk menyintai seseorg nie...banyak halangan...apatah lagi jika org yg kita suka tue ramai pulak yang minat...fuhh...mmg susah...ada je yg nak masuk line...tp aq steady jek...sbb aq tau...dia syg aku sbg apa...sbb aku percaya kat dia... ; )

slalu jugak dia cerita bdk2 yg minat kat dia...ramai jugak la...jeles tue sah2 la ada kan...tapi tak kan la aku nak menghalang pulak...itu hak dorg jugak untuk suka kat siapa pun...lagi pun DIA bukannya isteri aku...

dan 17 feb nie..maka genaplah setahun kami berkenalan....mengenali hati budi....baik buruknya diri...tangis dan ketawa bersama....itulah yg kami lalui selama setahun..

mungkin ramai yang tertanya..apa sebenarnya status aq dgn DIA skrg? adakah sudah ada ikatan ataupun hanya sekdar teman?

jawapan itu akan aku jawab di entri yg akan datang...; )

sekian..




p/s: i mis u~

6 pengkritk ceritera duniaku:

hans said...

yups
bukan mudah untuk jatuh cinta kan
suka entry nih
nice

MissNera said...

congrats!

moga berbahagia sentiasa!

♥Huda Luna™ said...

happy anniversary!

moga jodoh korg bkekalan selama nya




btw tarikh anniversary kite sm la

Nyda Zamani said...

sweet sgt!
hehe~

Raja Azrul said...

bajet ko artis le..semua orang nak tahu kisah cinta ko..hahahaha!!

jumapx said...

to hans;
btol2...thankz sbb sudi dtg blog nie..he3

to miss neera:
thankz

to huda:
dah lama tau dah...he3

to kak nyda:
he3 sweet ke..; )

to abg raja:
hahaha...saje je nak bt propa...he3

Popular Posts

Popular Posts since May 2010