Tuesday, March 9, 2010

Album Digital FT...

 



Alif ba ta:
sedar tak sedar, hari nie baru aku dapat tahu yang FT telah pun melancarkan Album Baru beliau secara Digital yang mana boleh di download melalui Maxis dan Digi.

dalam Album Digital ini terdapat 5 buah lagu iaitu:

1) Hanyut (akustik)
2) Hanyut
3) Karma
4) Superhero
5) Adrenalin

seronok sgt dapat download lagu FT....cuma skrg aq xdpt lagu Hanyut versi akustik...dan thankz to Hashim bdk fakulti aku iaitu peminat No.1 FT katanya...sbb bagi aku lagu Superhero & Adrenalin. dia dah bg beberapa hari yg lepas. cuma hari nie baru berkesempatan dpt dgr. dan tadi aku download 2 buah lagu lagi iaitu Hanyut & Karma.

dan skrg....aku tgh giler mendengar lagu Hanyut...sebab lagu tue kena dgn jiwa aku...he3 tp yg ptg lagu2 FT best2 belaka....yeah~


FAIZAL TAHIR - HANYUT

Harus bagaimana lagi
Dan terus begini
Dengarkan aku
Lihat ke mataku
Cukup sudah kau menghukum
Salahku tetap salahku
Benarkan ku berbicara
Agar bisa pulih semua
Namun harus sampai bila
Kau kan diam seribu bahasa

Chorus
Maafkanlah ku tak bisa hidup tanpa kamu
Fahamilah ku tak mampu terus tanpa kamu
Bagaimana ku nanti
Bila tiada mengganti
Yang ku ada hanya kamu saja
Saat mata terpejam
Hanya kau ku terbayang
Menghapus semua segala rasa di jiwaku
Saat mata terbuka
Kamulah yang pertama
Tak mampu aku
Bayangkan
Hidup tanpa dirimu

Ulang Chorus
Aku memang bersalah
Selalu saja mengabaikan mu
Dan tapi dah ku sedari
Segala perit kau lalui
Ku terlupa kau terluka
Dan memang selalu
Aku bersalah
Selalu saja mengabaikan mu
Meninggalkan mu
Dan tetapi itulah aku sedari
Segala perit yang kau lalui
Kerna diriku yang terus hanyut
Maafkanlah ku tak bisa hidup tanpa kamu
Bagaimana ku nanti
Bila tiada mengganti
Yang ku ada hanya kamu saja
Bagaimana ku nanti
Bila kau tak di sisi
Yang ku ada hanya kamu saja

sekian.



p/s: tak sabar nak tunggu Album penuh FT....!

0 pengkritk ceritera duniaku:

Popular Posts

Popular Posts since May 2010