Saturday, May 22, 2010

American Idol 2010: Crystal vs Lee


Salam

aku bukanlah peminat utama untuk American Idol nie...sbb tiada satu pun yang aku minat...cuma mengambil tahu dan tengok konsert mereka tiap2 minggu adalah juga...

sebab bagi aku...musim 2010 ini hanya biasa2 je...tiada yang membuat aku kagum dengan persembahan mereka..

namun yang melekat di minda aku sejak audition lagi pastinya Crystal Bowersox...yg mana crystal adalah antara org2 terakhir yang terpilih untuk menjada top 24...

dan tak sangka pula dia akan keperingkat Final...tapi bagi aku Crystal sememangnya layak ke peringkat ini kerana dia mempunyai bakat yang sangat besar...malahan identitinya yang lain dari lain pastinya akan membuat dia di ingati...

dengan tersingkirnya Casey James seperti ramalan ramai...maka Crystal dan Lee akan bertanding ke peringkat final AI 2010...

dua peserta yang cukup berbakat...namun Lee harus bekerja keras untuk menarik pengundi2 amerika kerana ramalan ramai bahawa Crystal akan menjuarai edisi kali ini...

namun semuanya akan terjawab di Final American Idol 2010 minggu depan...

sekian

0 pengkritk ceritera duniaku:

Popular Posts

Popular Posts since May 2010