Wednesday, May 12, 2010

rindu si kecik~

*gambar di ambil menggunakan webcam laptop....
sbb bdk kecik nie suka tangkap gambar guna laptop...he3



salam...

lebih kurang 2 bulan tidak jumpa budak nie...rindu giler yg teramat...nasib baik ada kesempatan lepas final exam terus balik rumah...

tapi yang tak besnyer...hanya dapat jumpa dia hari rabu minggu lepas..sebab time aku balik rumah sabtu lepas...dia ada kat sabah...sebab mak cik dia kahwin...

family aku sepanjang dia tak de kat rumah..duk ckp pasal bdk nie jek...mmg rasa rindu dorang tue terserlah sgt....sbb asyik2 cite pasal gelagat bdk nie...aku juz dgr n tergelak je la....tp dlm hati mmg xsbar nak jumpa dgn bdk nie..he3

so bila hari rabu lepas menjelma...saat2 untuk bertemu dgn anak buah kesayangan aku nie...mmg di tunggu2...dan bila jumpa dia setelah 2 bln lbh xjumpa...mmg geram je rasa tgk gelagat dia...

and no wonder la family aku sgt2 rindu kan dia...wlpun xsmpai seminggu pun kat sabah tue...sbb dia penyeri kami dalam keluarga,,,

bdk nie cepat giler blajar...xleh nak tgk sikit apa org buat or org ckp...mesti dia akan tiru dan ikut punya...tapi yang aku suka tue bila dia sebut 'daddy' kat aku...comel je dgrnyer...buat aku tak sabar nak ada anak sendiri...

dalam family aku..aku mmg terkenal dgn 'baby sitter'...sbb aku sgt suka dgn bdk2...lagi2 baby2 yg comel nie....mmg jarang la baby xsuka aku...(ceh...puji diri sendiri lak...he3)

mmg xpuas rasanya nak jumpa bdk nie...dpt jumpa dia 3 hari jek...sbb sabtu lepas aku dah kembali ke UMP...sebab nak buat lab final year project dan pertandingan debat....hu3

sedih gak tinggalkan bdk nie...spjg perjalanan blk ump tue...ingat bdk nie jek...hu3

xpe2...nnt bln 6 klu daddy dah hbis kerja semua...daddy balik jumpa akhil ek...he3




prasasti jiwa: miss u so much~

1 pengkritk ceritera duniaku:

Roronoa Zoro said...

rindu annak buah? hehehe...

Popular Posts

Popular Posts since May 2010