Monday, June 7, 2010

Jun di UMP....

Salam...

di kala ini, aku berada di bumi UMP kebosanan & kemalasan untuk membuat lab FYP aku...malam semalam aku tiba dari rumah...naik bus di bukit jalil...di sebabkan pudu sekarang tengah ubah suai...

cuti seminggu di rumah selepas balik dari NRIC 2010 cukup membuat aku seronok berada di rumah walaupun tidak pergi ke mana-mana dan hanya duduk di rumah...

seronok rasanya bila dapat berjumpa dan berkumpul bersama satu family....lagi-lagi bila ada anak buah yang sangat comel dengan telatahnya..membuatkan aku tak kering gusi melihat kecomelannya.... : )

dan mungkin di sebabkan itulah juga sekarang ini aku rasa macam nak balik je rumah....sebab terlalu rindukan suasana rumah...lagi-lagi bila dapat duduk di rumah berehat tanpa membuat apa-apa...ha3



ok lah...sebenarnya di kesempatan ini aku nak mengucapkan TAHNIAH buat kesemua pendebat seMalaysia yang telah berjaya menjayakan Debat 111 Jam Pelbagai Bahasa yang telah berakhir 1 Jun lepas....

tahniah kerana berjaya melakarkan satu lagi rekod baru...selepas debat 100jam pada tahun 2006...aku berkesempatan juga untuk merasai suasana kehangatan Pesta Debat 111jam ini...

habis je dari NRIC 2010 USM...sampai KL je aku terus turun PWTC...walaupun tengah penat seluruh badan sebab perjalanan dan juga  keletihan yang masih tidak hilang...namun aku gagahkan juga untuk ke PWTC...

 *gambar di ambil dari album PETAH

seronok tengok alumni dan pendebat-pendebat seMalaysia berkampung di sana untuk menjayakan aktiviti ini....dan malangnya aku tak berkesempatan untuk terlibat untuk menjadi peserta...di sebabkan kebanyakan slot yang aku datang sudah penuh...maka aku hanya datang sbg memeriahkan suasana dan menjadi penonton sahaja....

tapi yang seronoknya dapat berjumpa dengan alumni debat UMP...abg wan,abg fais,abg raja n abg pjoyz....sudah lama tak berjumpa dengan mereka semua... : )

dan ketika debat PETAH ini berlangsung....di PWTC juga turut berlangsungnya YOUTH 2010....apa lagi...jalan-jalan lah ke pesta YOUTH 10 ni...memang seronok giler...


memang program YOUTH ini pada pendapat aku berjaya menghimpunkan belia-belia di malaysia...dan aktiviti-aktiviti yang di adakan juga menarik ramai remaja untuk turut sama memeriahkan YOUTH 10 ni...di harapkan YOUTH ini akan di adakan lagi pada masa-masa akan datang....memang best!

ok lah...setakat ini saja entri untuk kali ni...actually banyak nak kongsi cerita bersama...sebab aku sendiri rasa rindu penulisan aku sebelum ini : )

sekian....




Prasasti Jiwa:
semoga aku dapat melalui bulan Jun ini dengan hati yang tabah...amin

0 pengkritk ceritera duniaku:

Popular Posts

Popular Posts since May 2010