Thursday, July 1, 2010

22








Prasasti Jiwa:

Alhamdulillah...syukur di panjatkan pada Allah yang telah memberi kesempatan diri ini untuk melewati umur 22 tahun....sesungguhnya banyak yang telah aku lalui sepanjang 21 tahun hidup di muka bumiNya...

dan 1 julai merupakan satu lembaran baru buat aku untuk melalui 365 hari yang bakal mendatang. buku baru dan semangat baru. harap-harap umur 22 tahun ini akan membawa aku lebih menjadi Manusia yang lebih baik berbanding sebelumnya.

terima kasih juga buat mak (Pn.Waliah bt Made) dan bapa (En.Mapplati bin Hamade) yang telah menjaga diri ini sepanjang 21 tahun. terima kasih kerana menjadi insan yang selalu memberi dorongan dan harapan sehinggalah sekarang. saya sayang kamu : )

semoga dengan bertambahnya umur ini bertambah la jugak iman aku terhadap tuhan yang Esa...semakin bertambah umur ni la..kena banyakkan amal..takut-takut tak sempat nak buat bekalan untuk di sana kelak....

walaupun umur dah bertambah tapi jiwa tetap muda : )

dan di kesempatan ini aku nak wish terima kasih buat semua rakan-rakan yang mengenali diri ini yang telah mengucapkan wish bufday kat aku...di facebook or melalui sms...terima kasih banyak-banyak...saya sayang anda semua....

terima kasih buat DIA yang menjadi orang pertama yang wish tepat pukul 12.00am 1 july...semoga sayang kamu masih ada buat aku...dan aku masih sayang kamu : )

ok la..itu je yg nak di kongsi bersama...

sekian.



p/s: satu perkara yang harus kita sedari..kehidupan ini adalah satu perjalanan...yang mana dalam perjalanan itu kita perlu untuk mencari bekalan untuk akhirat kelak...agar di sana pengakhiran yang bahgia : )

1 pengkritk ceritera duniaku:

skid soil said...

happy birthday jumain! >.<

Popular Posts

Popular Posts since May 2010